وضعیت قیمت انار در میدان بار کرمانشاه

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه درباره وضعیت قیمت انار در میدان بار کرمانشاه گفت : هم اکنون قیمت هر کیلو انار در میدان بار از شش هزار تا ۲۵ هزار تومان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عیسی حاج علیانی رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه قیمت انار بر اساس جنس و کیفیت آن متفاوت است، گفت : انار ممتاز اکنون در میدان بار به قیمت کیلویی ۲۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

او با بیان اینکه انار از معدود میوه‌هایی است که نسبت به چنین ایامی پارسال افزایش چندانی نداشته، گفت : پارسال نیز قیمت انار در میدان بار به طور میانگین ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان بود.

 رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه،افزود: این قیمت‌ها برای میدان بار است و با نزدیک به ۳۰ درصد افزایش قیمت به عنوان سود میوه‌فروشان به دست مصرف کننده نهایی می‌رسد.

حاج‌علیانی احتمال افزایش بیش از این قیمت انار را در روز‌های باقی مانده تا شب یلدا را بعید دانست و افزود: به نظر می‌رسد قیمت اکنون در سقف خود باشد و اگر بیشتر از این رقم برسد دیگر مردم خرید نخواهند کرد و روی دست عرضه کنندگان می‌ماند.

او احتمال اینکه بعد از شب یلدا و با کاهش تقاضا، قیمت انار از ارقام کنونی پایین‌تر بیاید را بالا دانست.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون کمبودی از نظر عرضه انار در بازار نداریم و این میوه به وفور در مغازه‌ها وجود دارد، گفت: البته این احتمال هست که برخی مقداری از انار‌ها را برای روز‌های انتهای باقی مانده تا شب یلدا نگه دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.