مرحله دوم توزیع گوشت یارانه‌ای در مهاباد آغاز شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد از توزیع ۲۵ تن گوشت یارانه‌ای با هدف تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: با هدف تعادل بخشی به قیمت مرغ روزانه ۲۵ تن مرغ منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان برای مصرف کننده توسط ستاد تنظیم بازار در این شهرستان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه مرغ منجمد هر روز از طریق ۱۲ فروشگاه در سطح شهر توزیع می‌شود، افزود:مدیران فروشگاه‌های توزیع کننده بهتر است با نصب بنر در مکان مناسب و اطلاع رسانی، تلاش کنند که مرغ توزیعی در اختیار خانوار‌های مصرف کننده نیازمند قرار گیرد.

جهین ادامه داد: اگر چه در سردخانه‌ها و انبار‌های این شرکت گوشت مرغ به اندازه کافی وجود دارد، اما در این مرحله توزیع ۸۰۰ تن مرغ منجمد در استان شروع شده است و در صورت استقبال مردم در مراحل بعدی مقدار بیشتری توزیع خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد اضافه کرد: مرغ منجمد توزیعی در سطح شهرستان دارای کیفیت مناسبی بوده و از خانوار‌ها درخواست می‌شود که به منظور کاهش هزینه‌ها به گونه‌ای برنامه ریزی کنند تا مرغ منجمد را در سبد خوراکی وارد کنند.

او اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد درب سردخانه‌های اداره کل پشتیبانی امور دام ۱۴ هزار تومان و توزیع توسط عاملین با قیمت ۱۵ هزار تومان است که در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.