هر کارمند یک حامی طرحی برای صیانت و توانمندی آتی ایتام

استاندار سمنان با اشاره به طرح هر کارمند یک حامی با مشارکت کارمندان استان سمنان گفت: دستورالعمل طرح هر کارمند یک حامی نقشه راه انسان ساز و گامی برای آتیه ایتام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیران دستگاه‌های اجرایی در اجرایی کردن طرح (هر کارمند یک حامی)  بابیان اینکه کمیته امداد متولی امر خدمت‌رسانی به قشر ضعیف جامعه است، تصریح کرد: از زمان مدیریت جدید کمیته امداد استان سمنان رویکرد‌ها و فعالیت‌های خلاقانه‌ای برای رفع مشکلات مددجویان ارائه شده است.

او  به طرح هر کارمند یک حامی در پویش ایران مهربان اشاره کرد و گفت: گر چه وضعیت فعلی اقتصادی برای اداره امور زندگی دشوار است، اما دین اسلام، ارزش‌های انسانی ما را بر این می‌دارد تا از کودکانی که از نعمت پدر محروم شده‌اند حمایت کنیم.

آشناگر خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد را افراد بااستعداد دانست و ادامه داد: نیاز است در این شرایط چتر حمایتی برای این افراد گستراند تا استعداد‌های این افراد شکوفا تا به مرحله توانمندی و خودکفا برسند.

استاندار سمنان جامعه ایران را نوع‌دوست و کمک به هم نوع دانست و خاطرنشان کرد: طرح شتابا (شبکه توانمندی ایتام در بورس ایران) و هر کارمند یک حامی دو طرحی که از سوی کمیته امداد استان سمنان راه‌اندازی شده تاگامی در جهت توانمندسازی ایتام باشد.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار