عزل و نصب‌های ورزشی در مازندران ممنوع شد

استاندار مازندران گفت: عزل و نصب‌های ورزشی تا پایان دولت در مازندران ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه امروز شورای عالی ورزش استان گفت: به منظور حفظ آرامش و دوری از تنش‌های احتمالی، هر گونه عزل و نصب مدیران و مسئولان ادارات و نهاد‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها در مازندران تا پایان این دولت ممنوع است.

او با بیان اینکه فقط در موارد خاص و محدود می‌توان برای عزل و نصب‌ها اقدام کرد، افزود: در صورتی که مورد ویژه‌ای باشد، با هماهنگی و نظارت مستقیم معاون سیاسی امنیتی استاندار، عزل و نصب جدید در حوزه ورزش بررسی می‌شود.

حسین زادگان با تاکید بر دخالت نکردن در انتخابات هیأت‌های ورزشی، گفت: از لحاظ قانونی، اعتقادی و اخلاقی تاکید بر این است که هیچ دخالتی در انتخابات هیأت‌ها نشود و چنین دخالت‌هایی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

استاندار مازندران با بیان اینکه حمایت‌ها از رشته‌های مختلف ورزشی و ورزشکاران استان باید بیشتر و مناسب‌تر باشد، افزود: مازندران در همه رشته‌های ورزشی مستعد است و میزان مدال آوری و افتخارآفرینی ورزش مازندران در عرصه‌های المپیک، جهانی و بین المللی نشان می‌دهد هر گونه حمایت از ورزش استان در واقع، سرمایه گذاری و آینده سازی محسوب می‌شود.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران هم در این نشست، تشکیل شورای عالی ورزش استان را گامی برای توسعه متوازن عدالت اجتماعی و نگاه توسعه‌ای به همه مناطق استان دانست و گفت: این شورا سبب هم افزایی و وحدت رویه در فعالیت‌های زیربنایی و هدفمندتر شدن ورزش مازندران می‌شود.

او افزود: با تصویب شورای عالی ورزش مازندران، دبیرخانه این شورا با حضور نخبگان، استادان و پیشکسوتان ورزشی مازندران تشکیل شد تا مهمترین چالش‌ها و موانع توسعه ورزش در استان را شناسایی کند.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار