معرفی ۴۹ پژوهشگر و فناور برتر کرمانشاه در هفته پژوهش

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی از معرفی ۴۹ پژوهشگر و فناور برتر استان در هفته پژوهش خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کیانوش چقامیرزایی مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی با اشاره به در پیش بودن هفته پژوهش (۲۲ تا ۲۷ آذر)، گفت : هفته پژوهش امسال با عنوان " پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" نامگذاری شده و به مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی به مناسبت این هفته برگزار خواهیم کرد.

او گفت : امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش شکل متفاوتی گرفته و برای اولین بار به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه رازی مهمترین برنامه هفته پژوهش امسال را معرفی پژوهشگران و فناوران برتر استان دانست و افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده، این مراسم پنجشنبه هفته آینده در آخرین روز هفته پژوهش با حضور استاندار کرمانشاه و روسای دانشگاه‌های استان به شکل مجازی برگزار می‌شود.

او از معرفی ۴۹ نفر از پژوهشگران و فناوران برتر استان در این مراسم خبرداد و افزود: حدود یک سوم از پژوهشگران و فناوران برتری که در این مراسم معرفی می‌شوند، از دستگاه‌های اجرایی مختلف و مابقی هم از جامعه دانشگاهی استان هستند.

باتوجه به اینکه در مراسم هفته پژوهش پارسال در استان از ۶۰ نفر از پژوهشگران و فناوران برتر تجلیل شد، این مسئول درخصوص چرایی کاهش این تعداد هم توضیحاتی ارائه داد و افزود: امسال تلاش کردیم تا روی کیفیت بیشتر تاکید داشته باشیم و از سوی دیگر براساس شاخص‌هایی که در نظر گرفته بودیم، فقط ۴۹ نفر را توانستیم به عنوان پژوهشگر و فناور برتر معرفی کنیم.

چقامیرزایی ادامه داد: پیش از برگزاری این مراسم، طی مراسمی هم در دانشگاه رازی از ۳۰ نفر از پژوهشگران و فناوران برتر این دانشگاه تجلیل خواهیم کرد.

او با بیان اینکه امسال هم به مانند سال‌های گذشته نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه استان برگزار می‌شود، اما به شکل مجازی، گفت: متولی برگزاری این نمایشگاه پارک علم و فناوری استان است که این نمایشگاه را به شکل مجازی برگزار خواهد کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.