اشد مجازات در انتظار سارقین زورگیر

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت : اشد مجازات در انتظار سارقین زورگیر حادثه اخیر کرمانشاه خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی، گفت : هفته پیش فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن دو سارق زورگیر ضمن ضرب و شتم بانویی رهگذر در یکی از محلات کرمانشاه، اقدام به ربودن اموال او می‌کنند.

او گفت : انتشار گسترده این فیلم در فضای مجازی ناراحتی مردم کرمانشاه را بدنبال داشت و باعث گسترش احساس ناامنی بین آنان شد، لذا دستور فوری رسیدگی به این موضوع را صادر کردیم.

دادستان کرمانشاه با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی ضابطین دستگاه قضایی استان و سرعت عمل برای دستگیری این متهمین، افزود: خوشبختانه پلیس استان با کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده توانست سه نفر سارق زورگیر این ماجرا را در شهر‌های مختلف شناسایی و در نهایت آن‌ها را با نیابت فضایی در خارج از استان دستگیر کند.

او با تاکید براینکه اشد مجازات دستگاه قضایی در انتظار این سارقین زورگیر خواهد بود، افزود: با برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم بدون هیچگونه مماشاتی برخورد می‌کنیم.

کرمی ادامه داد: به همه سارقین و زورگیران خشن اعلام می‌کنیم هیچ حاشیه امنی برای آن‌ها در کرمانشاه وجود ندارد و در صورت انجام هرگونه اقدام خلاف قانون در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

او گفت: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای بزهکار و هنجارشکن امنیت مردم استان را به خطر بیندازند و کرمانشاه را شهری ناامن نشان دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار