در قالب طرح شهید سلیمانی؛

ارائه خدمات کرونایی به بیش از ۱۰۰ خانواده در سنندج

مسئول بسیج جامعه پزشکی کردستان گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی به منظور قطع زنجیره کرونا تاکنون به ۱۰۰ خانواده در سنندج خدمات ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، طرح شهید سلیمانی به منظور بیماریابی و حمایت از بیماران کرونایی همزمان با سراسر کشور در استان کردستان هم در حال اجرا است.

رمضان زاده مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کردستان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در سراسر کشور، گفت: به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا در کشور طرح مشترک بسیج، سپاه و هلال احمر در کردستان نیز در حال اجرا است.

اوبا بیان اینکه این طرح از اول آذر ماه در استان آغاز شده است، افزود: در حال حاضر ۴۵ تیم مراقبتی و ۱۰۰ تیم حمایتی و ۱۰۰ تیم نظارتی در سطح استان با هدف قطع زنجیره کرونا مشغول به خدمات رسانی هستند.

زندی کارشناس امداد و نجات هلال احمر کردستان گفت: ۱۰ پایگاه غربالگری ویروس کرونا در سطح شهر سنندج راه اندازی شده است و تاکنون نیز به بیش از ۱۰۰ خانواده خدمات غربالگری کرونا ارائه شده است.

او اظهار داشت: تمام فعالیت‌های این طرح برای خانواده‌های کرونایی است و بعد از شناسایی بیماران مبتلا به کرونا تیم‌های مراقبتی جهت بهبود فرد مبتلا به کرونا وارد عمل می‌شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.