فرمانده سپاه فجر:

جوانان انقلابی راه شهدا را ادامه می‌دهند

سردار بوعلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و دفاع از حرم، به ویژه سرلشکر شهید استوار محمودآبادی، تاکید کرد: جوانان مومن و انقلابی راه شهدا را ادامه خواهند داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی در آئین بزرگداشت سردار سرلشکر شهید عبدالرسول استوارمحمودآبادی، گفت: آن شهید بزرگوار چه در دوران دفاع مقدس چه پس از آن همواره در خط مُقدم دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشت و یکی از ویژگی های شخصیت بزرگ او ثابت قدم بودن در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی بوده است.

او با بیان اینکه شهید استوار اسوۀ خستگی ناپذیری و تواضع بود، گفت: شهید استوار یکی از فرماندهان خستگی ناپذیر در دوران دفاع مقدس و پس از آن بود که در تامین امنیت کشور و عرصه جبهه مقاومت نیز فعالیت های موثری داشته است.

فرمانده سپاه فجر بیان کرد: اگر تاکنون کمتر نام این شهید شنیده شده به خاطر تواضع مثال زدنی و گمنامی شخصیت این شهید والامقام بوده است.

سردار بوعلی با تاکید بر اینکه لزوم توجه فعالان فرهنگی و مستندسازان به شخصیت و فعالیت های این شهید بزرگوار، گفت: این شهید والامقام یکی از افتخارات ایران اسلامی و از یاران صدیق انقلاب اسلامی است و جوانان مومن و انقلابی ادامه دهنده راه این شهید خواهند بود.

مراسم بزرگداشت مقام والای شهید سرلشکر عبدالرسول استوار با حضور مسئولان ارشد استان فارس و به میزبانی سپاه فجر، برگزار شد.

سرلشکر استوار محمودآبادی از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در عرصه‌های مختلف دفاع از سرزمین ایران اسلامی و جبهه مقاومت همواره حضوری فعال داشت.

فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا در شمال غرب کشور و فرمانده قرارگاه مدینه منوره در جنوب غرب کشور از جمله مسئولیت‌های سرلشکر محمود آبادی بود.

سرلشکر عبدالرسول استوارمحمودآبادی پس از ۴۰ سال پاسداری و جانبازی و تحمل درد عوارض شیمیایی پانزدهم آذرماه به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار