بهره برداری از مجموعه فرهنگی و ورزشی روستای بارغین خونسرخ

مجموعه فرهنگی و ورزشی روستای بارغین خونسرخ ساخته شده توسط شرکت پالایش نفت بندرعباس با هزینه ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، هاشم نامور، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: مجموعه فرهنگی و ورزشی روستای بارغین خونسرخ را شرکت پالایش نفت بندرعباس با هزینه ۱۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و در مدت ۴ ماه ساخته است.

نامورافزود: این مجموعه فرهنگی و ورزشی شامل زمین چمن مصنوعی فوتبال، پارک بازی برای کودکان و ساختمان دهیاری روستای بارغین است.

احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در مراسم بهره برداری از مجموعه فرهنگی و ورزشی روستای بارغین خونسرخ گفت: پالایشگاه نفت بندرعباس از جمله صنایعی است که در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پیش گام است.

مرادی افزود: صنایع بزرگ مستقر در غرب بندرعباس باید به امور مردمی که در منطقه و در جوار صنایع زندگی می‌کنند، توجه ویژه داشته باشند و انتظارات مردم را در نظر بگیرند.

عزیز الله کناری، فرماندار بندرعباس هم گفت:صنایع غرب بندرعباس می‌توانند در ساماندهی ورودی غرب شهر بندرعباس و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستا‌ها مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.