برگزاری مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهر گوگ تپه

مراسم تکریم و معارفه امام‌جمعه شهر گوک‌تپه در سالن اجتماعات دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،در مراسم تکریم و معارفه امام‌جمعه شهر گوک‌تپه که با حضور امام جمعه مهاباد و جمعی از مسئولین برگزار شد، ماموستا اسماعیلی به عنوان امام جمعه جدید این شهر معرفی شد.

در این مراسم ماموستا امامی امام جمعه مهاباد با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی از جمله سردار سلیمانی و شهید فخری‌زاده گفت: استکبار با عزت، اقتدار و استقلال جهان اسلام مشکل دارد و هر کجا که شاهد پیشرفت و عزت مسلمانان باشد شروع به دسیسه‌چینی و کارشکنی می‌کند، اما چیزی جز شرمساری بدست نمی‌آورد.

امامی در ادامه به نقش روحانیان در شرایط کنونی اشاره کرد و اضافه کرد: روحانیان باید همیشه در کنار مردم و یار و یاور آنان و مشکلاتشان باشند.

ماموستا اسماعیلی امام جمعه جدید شهر گوک تپه نیز با بیان اینکه روحانیون همیشه خدمتگزاران مردم بوده اند،ا ظهار داشت: وظیفه امروز روحانیون بیشتر از هر زمان دیگری است چرا که امروز همه دشمنان جهان اسلام با تمام قوا و تمام توان علیه استقلال و وحدت مسلمانان هم پیمان شده اند تا از هر راهی که بتوانند به وحدت مسلمانان ضربه بزنند.

اسماعیلی تصریح کرد: وظیفه اصلی ماموستایان و روحانیون است تا با آگاهی بخشی به مردم، بزرگترین سپر دفاعی مسلمانان یعنی وحدت را در برابر دشمنان هر چه بیشتر و بهتر تقویت کنند.

او ادامه داد: علما و روحانیون باید در صف اول مبارزه و پرچم دار جهاد و ظلم ستیزی باشند

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.