برخورداری همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار مازندران از اینترنت

همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار مازندران تا پایان امسال از سرویس صوت و اینترنت برخوردار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرتضی کبیری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در دیدار با کریمی نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جدیت وزارت ارتباطات در توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور، گفت: تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار مازندران تا پایان امسال از سرویس صوت و اینترنت برخوردار می‌شوند.

او افزود: با همکاری خوب اپراتور‌ها در اجرای پروژه‌های ارتباطی و زیرساختی بویژه در روستا‌های محروم و کمتر توسعه یافته، گام‌های مناسبی در توسعه حوزه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری در استان برداشته شد.

کبیری با بیان اینکه پس از شیوع ویروس کرونا اهمیت خدمات الکترونیکی و آموزش آنلاین بیش از گذشته نمایان شد، گفت: در شهرستان بابل بیش از ۱۸۰ مدرسه در طرح برخورداری از اینترنت رایگان از این خدمت بهره‌مند شدند.

علی کریمی نماینده شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامیهم در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات توسعه‌ای در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی آماده هرگونه همکاری و تعامل با دستگاه‌ها به منظور اجرای طرح‌ها در حوزه‌های مختلف جهت خدمت رسانی به مردم می‌باشند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار