در بسته حوادث پنجشنبه ۲۰ آذرماه ۹۹ بخوانید؛

کشف کالای خانگی قاچاق در ایذه/ توزیع کنندگان موادمخدر در مسجدسلیمان دستگیر شدند

حوادث امروز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف کالای خانگی قاچاق در ایذه

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به منظور مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله قاطع با قاچاقچیان، ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی "دهدز" حین کنترل محور‌های مواصلاتی و خودرو‌های عبوری، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی به عمل آمده از خودروی مذکور تعداد ۲ دستگاه کولر دو تیکه ۶۰ هزار ایستاده، ۴ دستگاه کولر دو تیکه ۲۴ هزار، یک دستگاه یخچال سایدبای ساید، ۱۲۵۰ عدد عینک بازی‌های رایانه ای، ۹۱ دستگاه لپ تاپ، ۱۳۱ دستگاه ویدیو پروژکتور، ۲۷ دستگاه بخاری گازی برقی در مارک‌ها و مدل و سایز‌های مختلف، ۲ دستگاه کیس کامپیوتر، ۷ عدد آداپتور (ترانس) لپ تاپ به همراه کابل دوشاخه مربوطه، ۶ عدد باطری لپ تاپ، ۲۴ جفت کفش زنانه قاچاق، ۴ عدد چمدان مسافرتی خارجی، ۸ دستگاه تلویزیون، ۱۰ دستگاه مانیتور، ۵۰ عدد پایه مانیتور که همگی خارجی و فاقد هرگونه پروانه و مجوز مثبت گمرکی بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال برآورد کرده اند، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده اولیه به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۵ نفر توزیع کننده موادمخدر در مسجدسلیمان

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت ۵ نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از محله‌های شهرستان مسجدسلیمان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام مراقبت‌های شبانه روزی ۵ نفر از خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی آن‌ها را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف ۸۲ گرم هروئین و ۳۲ گرم شیشه و معرفی متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی، افزود: از شهروندان خواهشمندیم به منظور برقراری نظم و امنیت در سطح شهرستان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت در زمینه مواد مخدر از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انهدام اعضای ۲ باند سارقان حرفه‌ای در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۴ با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق شدند اعضای ۲ باند سارقان حرفه‌ای را شناسایی کنند.

او بیان کرد: ماموران در ادامه با هماهنگی قضایی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه طی دو عملیات مجزا هر دو باند سرقت را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی از محل اختفا متهمان مقادیری اموال سرقتی کشف شد و در این دو عملیات ۶ نفر سارق دستگیر که متهمان در تحقیقات تکمیلی ماموران به ۲۰ فقره سرقت داخل خودرو و سیم برق در سطح شهرستان دزفول اعتراف کردند.

سرهنگ گراوندی در پایان با اشاره به بازسازی صحنه جرم اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی با قرار صادره مرجع قضائی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.