محدودیت کرونایی با طعم تئاترمجازی درساوه

در شب‌های قرنطینه هنرمندان ساوه در حال اجرای تئاتر مجازی هستند و شور و نشاط را به خانه‌ها می‌برند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  هنرمندان ساوجی با توجه به ایام کرونایی و محدودیت حضور در تجمعات و تعطیلی آمفی تئاتر ها، نمایش تئاتر طنز را از طریق فضای مجازی به خانه‌های مردم می‌برند.

حسین محمودی فر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه گفت: هنرمندان ساوه‌ای در دوران کرونایی نمایش تئاتر طنز را با عنوان جشن شب‌های قرنطینه را برگزار می‌کنند.

محمودی فر افزود: در این جشن هنرمندان ساوجی با اجرای برنامه‌های طنز با هدف افزایش سلامتی و در خانه ماندن مردم، سعی دارند تا شور و نشاط را در جمع‌های خانوادی افزایش دهند.

جواد روستایی کارگردان این مجموعه‌ی طنز هم گفت: یادآوری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرداختن به مسائل و مشکلات روز مردم از مهمترین موضوعات برنامه‌ی جشن شب‌های قرنطینه در ساوه است.

روستایی افزود: این به صورت سه شب در هفته برنامه تا پایان سال به صورت زنده از طریق صفحات و رسانه‌های مجازی برای مخاطبان پخش می‌شود که تقریبا در هر برنامه ۴ تا ۵ هزار نفر از برنامه‌ها بازدید می‌کنند.

او اضافه کرد: این برنامه از ساعت ۹ شب به مدت یک و نیم ساعت سعی می‌کند با استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی؛ لحظات شادی را برای خانواد‌ها فراهم نماید.
بیش از یکصد نفر در غالب ۱۵ گروه نمایشی در ساوه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.