کشف ۸۰ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی در اردبیل

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف ۸۰ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهامت هدایت، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: یک دستگاه وانت نیسان در حالی که قصد داشت ۸۰ اصله چوب‌آلات قاچاق جنگلی را از طریق یکی استان‌های همجوار به اردبیل منتقل کند، با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان شناسایی و توقیف شد.

او افزود: در این ارتباط یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی به مراجع قضایی استان معرفی شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهارداشت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه‌روزی با کنترل گلوگاه‌های قاچاق استان فعالیت داشته و با متخلفان برخورد جدی خواهند داشت.

هدایت بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه‌ای همگانی است و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا بتوانیم از تخریب منابع طبیعی جلوگیری کنیم.

او از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.