شروع برد‌های رایکا از شیراز

رایکا بابل نخستین برد فصل خود را با برتری مقابل میزبانش قشقایی شیراز جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رایکا بابل در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور دست به کار بزرگی زد و با نتیجه ۲ بر صفر تیم قشقایی را در ورزشگاه پارس شیراز شکست داد.

در نیمه اول رایکایی‌ها بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و خیلی زود و در دقیقه ۱۰ توسط امین رضایی به گل رسیدند.

در ادامه دو تیم علیرغم خلق موقعیت‌های متعدد گلزنی موفق به گشودن دروازه‌ها نشدند تا رایکا برتری خود را در نیمه اول حفظ کند.

با شروع نیمه‌ی دوم حملات دامنه دار تیم قشقایی ادامه داشت و نوبت به سهراب پل گردانی دروازه بان رایکا رسید تا با در اولین بازی خود با دو واکنش بسیار زیبای خود مانع از گلزنی شیرازی‌ها شود.

اما سرانجام علی خسرونژاد مهاجم گلزن رایکا، گل دوم بابلی‌ها و سومین گل فصلش را در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند تا ۳ امتیاز شیرین، ره آورد سفر نماینده فوتبال مازندران به شیراز باشد.

سهراب پل گردنی، امیرحسین نادم، سید جواد شفیعی، هادی خیری، طاهر صادقی، احسان داوود زاده، امین رضایی، جواد علی بابایی، حسین رسولی، جواد غلامی و علی خسرو نژاد، ترکیب ثابت بازیکنان رایکا بابل را در بازی مقابل قشقایی شیراز تشکیل می‌دادند.

امیرمحمد منصف، محمد شادکام و ابوالفضل آذرنوشان، ۳ بازیکنی بودند که به ترتیب به جای جواد علی بابایی، جواد غلامی و احسان داوودزاده به زمین رفتند.

رایکا بابل با کسب برتری برابر قشقایی شیراز ۴ امتیازی و با ۳ پله صعود و تفاضل کمتر نسبت به خیبر خرم آباد به رتبه دوازدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.