ضدعفونی کردن مسجد امیرالمومنین (ع) در حاجی آباد

مسئول گروه جهادی شهید حاج همت حاجی آباد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مسجد امیر المومنین (ع) این شهر گندزدایی و ضدعفونی شده ست.

جوانشیر مسئول گروه جهادی شهید حاج همت حاجی آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: به همت گروه جهادی شهید حاج همت و باهدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی و گندزدایی مسجد امیر المومنین (ع) انجام شده است.

او افزود: ضدعفونی مسجد با همکاری و مشارکت اعضای این گروه جهادی و همچنین همکاری رئیس شبکه بهداشت و درمان زیرکوه انجام شده است.

جوانشیر بیان کرد: در جهت مبارزه با ویروس کرونا اجرای ضدعفونی مسجد در فواصل زمانی منظم برای حفظ سلامتی مردم از بیماری کرونا در این شهرستان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


مسئول گروه جهادی شهید حاج همت حاجی آباد با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: رعایت فاصله حداقل یک متری، برگزاری مراسم با ۲۵ درصد ظرفیت به حالت صف نماز، استفاده از تهویه مناسب و جلوگیری از حضور بیماران خاص و بیماری‌ های زمینه‌ ای با ریسک بالا از جمله دستور العمل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا است که توسط نمازگزاران این مسجد اجرا می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و تهدید انتشار آن، بهترین روش مبارزه با این بیماری پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی است.

جوانشیر عنوان کرد: در خصوص شیوع ویروس کرونا نیز این گروه‌ ها در مساجد شهر‌ها و روستا‌ ها در حال فعالیت هستند تا بتوانند از انتشار این ویروس تا حد امکان جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.