مدیرجدید آموزش و پرورش کامیاران معرفی شد

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، مراسم تکریم و معارفه مدیرآموزش و پرورش شهرستان کامیاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزارشد؛ از خدمات هادی الله ویسی در طول دوران تصدی مدیریت آموزش و پرورش تجلیل و تقدیر و علی اکبر ابراهیمی به عنوان مدیر آموزش و پرورش کامیاران معرفی شد.

در این مراسم رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تقدیر از زحمات چهار ساله هادی اله ویسی در دوران تصدی مدیریت آموزش و پرورش کامیاران، به بیان مطالبی پیرامون مشکلات و مسائل آموزش و پرورش پرداخت.

در ادامه الماسی فرماندار کامیاران نیز گفت: فرمانداری کامیاران در حل مسائل و مشکلات مربوط به آموزش و پرورش آماده همکاری است.

در ادامه علی اکبر ابراهیمی مدیر جدید آموزش وپرورش کامیاران به بیان اهم برنامه‌های خود در آموزش و پرورش کامیاران پرداخت و برنامه‌های اولویت دار خود را بدین شرح اعلام کرد: پیگیری مشکلات آموزشی، رفاهی و مسکن، امور بهداشتی، ورزشی، پوشش تحصیلی با توجه به شرایط کرونا، توازن رشته ای، حمایت از نخبگان، ایجاد کلینیک فرهنگیان، توجه به مدارس غیر دولتی، ساخت و ساز مدارس و جذب خیرین و رفع نیاز‌های آموزشی، شرکت در المپیاد‌ها و تعامل و همکاری با ادارات استانی و شهرستانی، نمایندگان محترم مجلس و شورای اسلامی و شهرداری.

همچنین هادی اله ویسی مدیر سابق آموزش و پرورش کامیاران ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات کلیه فرهنگیان شهرستان، موفقیت‌های بدست آمده استانی و کشوری کامیاران در سال‌های اخیر را حاصل زحمات همه همکاران و پشتکار دانش آموزان دانست و این تلاش‌ها را ستودنی توصیف کرد.

او با تشکر از مدیر کل آموزش و پرورش استان بابت همکاری در برنامه‌های آموزشی و پرورشی، اهم فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در دوره‌ی مدیریت ۴ ساله خود را ذکر کرد و از کلیه ادارات و نهاد‌ها و نمایندگان مجلس و موسسات و افرادی که با آموزش و پرورش همکاری و همراهی داشته اند تقدیر و تشکر نمود.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از خدمات ارزنده دوران مدیریت هادی الله ویسی تقدیر شد و علی اکبر ابراهیمی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کامیاران منصوب شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.