۱۷۲ واحد صنفی در دامغان پلمب شد

فرمانده انتظامی دامغان گفت: ۱۷۲ واحد صنفی در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سیدرضا علوی فرمانده انتظامی دامغان گفت بازرسی واحدهای صنفی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در دستور کار پلیس قرار دارد.

او ادامه داد: واحدهای صنفی متخلف به منظور پیشگیری از گسترش بیماری پلمب می‌شوند که زمان این تعطیلی در صورت تکرار تخلف ها به مرور افزایش می‌یابد. 

سرهنگ علوی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار و ۱۶۷ بازدید از اصناف و بازاریان انجام شد و در مجموع یکهزار و ۴۰۴ تذکر به صاحبان مشاغل داده شد. 

او اضافه کرد: ماموران نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی دامغان با همکاری و همراهی ستاد مقابله با کرونا شهرستان دامغان به صورت روزانه از واحدهای این شهرستان بازدید می‌کنند. 

سرهنگ علوی اظهار داشت: در محدودیت‌های اخیر آذرماه، اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس به صورت جدی با توجه به شیوع بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفته بود.

فرمانده انتظامی دامغان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، خصوصا موضوعاتی به ویژه رعایت نشدن مسائل بهداشتی و یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / گ

برچسب ها: پلمب ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.