راه اندازی پویش #صنعت آب و برق _همیاران سلامت در خوزستان

رئیس شورای هماهنگی حراست‌های صنعت آب و برق خوزستان از راه اندازی پویش #صنعت آب و برق _همیاران سلامت از سوی کارکنان و خانواده صنعت آب و برق استان به منظور کمک به نیازمندان خبر داد.

فواد خداکرمی رئیس شورای هماهنگی حراست‌های صنعت آب و برق خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری درخصوص خدمت رسانی جوانان مومن به اقشار کم درآمد و محروم گفت: کارکنان و خانواده صنعت آب و برق همواره در همه عرصه‌های امداد رسانی و کمک به اقشار محروم پیش قدم بوده اند.

او افزود: به همین منظور اقدام به دریافت و ساماندهی کمک‌های این مجموعه بزرگ تحت عنوان پویش #صنعت آب و برق _همیاران سلامت کرده و توزیع ماسک، لوازم بهداشتی، اقلام ضروری، ضدعفونی معابر و مکان‌های عمومی و همچنین ارائه خدمات مشاوره پزشکی را در قالب این پویش در دستورکار قرار دادیم.

خداکرمی ضمن تقدیر از کارکنان و خانواده صنعت آب و برق در حمایت و مشارکت از این پویش و با اشاره به آبگرفتگی تعدادی از مناطق خوزستان اظهار داشت: امداد رسانی و کمک به مناطق محروم و درگیر این چالش‌ها از دیگر برنامه‌های این پویش به شمار می‌روند.

رئیس شورای هماهنگی حراست‌های صنعت آب و برق خوزستان بیان کرد: این پویش با همکاری واحد‌های حراست، روابط عمومی، بسیج، H.S.E و امور بانوان و خانواده صنعت آب و برق در استان آغاز شده و امیدواریم در سایر نقاط کشور نیز شاهد گسترش این اقدام اجتماعی و خداپسندانه باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.