اهدای ۶۵۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند بندر امام خمینی (ره)

سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: ۶۰۵ بسته لوازم التحریر اهدایی از سوی یکی از شرکت‌های پتروشیمی بین دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد این شهر توزیع شد.

سمیه محیط سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پویش جشن عاطفه‌ها از شهریور ماه امسال آغاز شد و ادامه آن به دلیل استقبال و همراهی همیشگی خیرین و نیکوکاران، امروز با اهدای بسته‌های لوازم التحریر به پایان رسید.

او به تهیه ۶۵۰ بسته لوازم التحریر با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر ماهشهر و شرکت پتروشیمی لاله و توزیع آن‌ها بین دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمند بندر امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: از ابتدای شهریور ماه تاکنون، یک هزار و ۸۵۰ بسته آموزشی با همکاری نیکوکاران اهدا شده است.

اهدای ۶۵۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند بندر امام خمینی (ره)

محیط ارزش ریالی بسته‌های لوازم التحریر اهدا شده به دانش آموزان را ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: از مجموع بسته‌های اهدایی، یک هزار و ۳۰۰ بسته سهم شرکت پتروشمی لاله است و جا دارد از زحمات یاسینی مدیر عامل این شرکت، ارشاد رئیس کارخانه پتروشیمی و محمدی فری مسئول تامین سرمایه انسانی شرکت پتروشیمی لاله که در این امر خداپسندانه همکاری ویژه داشته اند تشکر و قدردانی کنیم.

اهدای ۶۵۰ بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند بندر امام خمینی (ره)

به گفته سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره)، در مراسم اهدای بسته‌های آموزشی محمدرضا علی پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، ابوعلی رئیس آموزش و پرورش شهر بندر امام، و مجدم مسئول دفتر نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار