مربی تیم گل گهر سیرجان :

طراحی بازی فردا، متناسب با سبک تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود

سعید الهویی با اشاره به اینکه فردا ، فوتبال تهاجمی و زیبایی را به نمایش خواهیم گذاشت گفت: طراحی بازی ، متناسب با سبک تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سعید الهویی مربی  تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: با وجود اینکه تیم صنعت نفت آبادان تعدادی از بازیکنان اصلی  خود را نسبت به فصل گذشته از دست داده است اما امسال تیم جوان و بسیار با کیفیتی را تشکیل داده است و در هفته ی گذشته یک فوتبال بسیار خوب در مقابل تیم استقلال تهران به نمایش گذاشت.

او ادامه داد: شناخت کافی و کامل نسبت به تیم صنعت نفت آبادان توسط کادر فنی در هفته اخیر کسب شده است و تلاش کردیم که تمرینات تیم گل گهر سیرجان را براساس شکل تیم صنعت نفت آبادان برنامه ریزی کنیم.

سعید الهویی بیان کرد:در بازی فردا ما یونس شاکری و رضا شربتی را در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان حضورخواهند داشت.

او عنوان کرد:خیلی خوشحالیم که در برابر تیمی بازی خواهیم کرد که به دنبال گرفتن امتیاز به هروسیله ای نیست و هردو تیم فردا تلاش خواهند کرد که امتیاز لازم را کسب کنند.

مربی تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: تیم گل گهر سیرجان نسبت به ایجاد موقعیت و تعداد گل زده در صدر جدول است و این نشان دهنده ی کیفیت بالای این تیم است.

او افزود:فردا  دو تیم  صنعت نفت آبادان و گل گهر سیرجان فوتبال تهاجمی و زیبایی را به نمایش خواهند گذاشت و فوتبال برای لذت بردن هواداران است.

او درپایان عنوان کرد: ما دفاع کردن را فقط در بخش خط دفاع و دروازه بان نمی بینیم و همه ی تیم باهم در واحد دفاعی شرکت می کنند و طراحی بازی فردا، متناسب با سبک تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.