رئیس انجمن اسکیت هاکی: رعایت انضباط تیمی از همه چیز مهم‌تر است

صدقی رئیس انجمن اسکیت هاکی در خصوص شرایط اخلاقی و نظم تیمی در دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ توضیحاتی را ارائه کرد.

کاوه صدقی رئیس انجمن اسکیت هاکی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارتباط با دعوت بازیکنان به تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان اظهار داشت: اعضای کادر فنی تیم ملی هاکی روی یخ، بازیکنان را با معیار‌های فنی و اخلاقی می‌سنجند. یکی از مهم‌ترین ملاک‌های ما برای دعوت به اردوی تیم ملی احترام گذاشتن بازیکنان به شرایط تیمی است.

او ادامه داد: برای اعضای کادر فنی یک تیم بودن و "ما" بودن اهمیت دارد. اگر یک بازیکن از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار باشد، اما به اعضای کادر فنی و کاپیتان تیم احترام نگذارد و در تمریناتی که به صورت بر خط (آنلاین) برگزار می‌شود شرکت نکند، جایی در تیم ملی نخواهد داشت.

رئیس انجمن اسکیت هاکی افزود: بازیکنان موظف هستند فیلم‌های آموزشی که از طریق اعضای کادر فنی به دست آن‌ها می‌رسد را مشاهده کنند و به اصول تیمی پایبند باشند. اگر به دستورات کادر فنی توجه نشود، این امر باعث شکل گیری اختلاف و تفرقه میان اعضای تیم ملی می‌شود.

رعایت نظم مهم‌ترین موضوع در تیم ملی هاکی روی یخ است

او ادامه داد: در تیم ملی هاکی مهم‌ترین موضوع رعایت نظم تیمی است. این موضوع را از احمد موحدی پویا (مربی اینلاین هاکی) که همگی ما افتخار شاگردی او را داشتیم، به یادگار داریم. بازیکنان باید علاوه بر بالا بردن آمادگی جسمی و فنی خود، به مسائل اخلاقی هم توجه کنند.

صدقی درباره دعوت از ۲ بازیکنی که عصر امروز (جمعه) به تیم ملی دعوت شدند گفت: فرشاد مقدسی و الهام مدیر دهقان، ۲ بازیکنی بودند که امروز به تیم ملی هاکی روی یخ کشورمان برای بازی‌های آسیایی ۱۴۰۰ دعوت شدند. هر ۲ نفر از با اخلاق‌ترین بازیکنان کشورمان هستند. شک ندارم الگوی رفتاری خوبی برای دیگر بازیکنان هستند.

او ادامه داد: بازیکنانی که قصد همراهی تیم ملی را دارند باید اخلاق این ۲ نفر را الگو قرار دهند و با پذیرش تمامی شرایط در اردوی‌های تیم ملی حاضر شوند.

رئیس انجمن اسکیت هاکی در خصوص حمایت مالی از رشته‌های تحت پوشش این انجمن بیان کرد: فدراسیون اسکیت، فدراسیون پولداری نیست و یک ریال بودجه برای حمایت از این رشته ورزشی وجود ندارد. سال ۹۷ و زمانی که ما در اینلاین هاکی به مقام قهرمانی آسیا رسیدیم از طرف وزارت ورزش نه تنها هیچ جایزه‌ای به ملی پوشان داده نشد، بلکه حتی یک تقدیر نامه هم به بازیکنان ندادند.

او ادامه داد: بازیکنان ما می‌دانند حداقل امروز به غیر از افتخار پوشیدن لباس تیم ملی از این حیث امکان مالی برای آن‌ها به وجود نمی‌آید.

صدقی در پایان گفت: امیدوارم با افتخاراتی که در آینده به دست می‌آوریم، نگاه مسئولان و مردم را به این رشته تغییر دهیم. بازیکنان تیم ملی باید شرایط فعلی را درک کنند و زیر نظر کادر فنی و کاپیتان تیم ملی برای رسیدن به اهداف بزرگ تیمی تلاش کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار