مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: ۷۰۰نفر راهدار به صورت آماده باش در محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۷۰۰نفر راهدار به صورت آماده باش در محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستندو ۴۴ راهدار خانه نیز در آمادگی کامل هستند.

او افزود: تیم‌های خدمات رسان در طرح زمستانی با هدف تسهیل عبور و مرور و کاهش تلفات جاده‌ای در ایام زمستان در سطح محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه  فعالیت می‌کنند.  

کرمی آغاز فعالیت نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را همزمان با اولین بارندگی اعلام کرد و تصریح کرد:  به این منظور کلیه تجهیزات جانمایی شده است، اما آنچه همیشه در راه‌ها مشکل ساز بوده است کمبود اکیپ‌های راهداری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت:  با اقدامات ایمنی صورت گرفته از جمله نصب تابلو‌های اخطاری، انتظامی، تعمیر، نو کوبی گاردریل ها، نصب نیوجرسی و ایمن سازی حاشیه جاده‌ها شاهد کاهش سوانح  در استان هستیم.

او افزود: ۶۶ نقطه حادثه خیز با اولویت بالا داریم که از ابتدای سال جاری ۲۴نقطه پرتصادف را با اصلاح هندسی، ایمن سازی و آشکار نمایی توانسته ایم رفع کنیم ویکی از مشکلات ما در این زمینه سرقت علائم هشداری می‌باشد.

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.