با وجود مخالفت باشگاه استقلال؛ یزدانی و عموزاد آماده حضور در جام‌جهانی

با وجود مخالفت باشگاه استقلال مبنی بر اعزام امیر محمد یزدانی به جام جهانی کشتی آزاد، وی در اردوی تیم ملی حضور دارد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش باشگاه استقلال در نامه‌ای به رئیس فدراسیون کشتی مخالفت خود را با اعزام امیر محمد یزدانی به جام جهانی کشتی آزاد اعلام کرد.

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال در نامه ای به علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ضمن مخالفت اعزام یزدانی به جام جهانی اعلام کرد به این کشتی گیر برای دیدارهای نیمه نهایی و فینال لیگ برتر کشتی آزاد که همزمان با جام جهانی صربستان برگزار می‌شود، نیاز دارد.

با وجود این مخالفت رحمان عموزاد و امیرمحمد یزدانی نمایندگان اوزان ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های جهانی انفرادی صربستان تمرینات خود را در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی پیگیری می کنند.

ملی پوشان کشورمان تمرینات خود را زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی، ابراهیم مهربان و عباس حاج کناری مربیان تیم ملی انجام می دهند و آماده اعزام به رقابت های جام جهانی انفرادی صربستان هستند.

مسابقات کشتی آزاد این رقابت ها روزهای ۲۶ تا ۲۸ آذرماه برگزای می شود و نمایندگان کشورمان به همراه عباس حاج کناری بامداد روز دوشنبه هفته آینده راهی شهر بلگراد صربستان محل برگزاری این مسابقات می شوند.

قرار است امروز جلسه‌ای بین محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی و غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی برگزار شود تا در این خصوص بررسی لازم صورت گیرد.

گفتنی است اردوی آماده سازی تیم استقلال برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد از امروز آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار