آماده باش اورژانس مازندران در طرح امداد زمستانی

طرح امداد زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اعلام آماده باش به ۹۳ پایگاه شهری و جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر یحیی صالح طبری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طرح امداد زمستانی اورژانس ۱۱۵ مازندران همزمان با اورژانس کشور از ۲۰ آذر ماه آغاز شد و در این طرح همه پایگاه‌های شهری و جاده‌ای استان در آماده باش کامل و آماده ارائه خدمات به مردم خواهند بود.

او افزود: ۵۰۰ نفر از کارکنان فوریت‌های پزشکی با ۱۳۰ دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد، آماده ارائه خدمات در طرح زمستانی بوده و تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیرو‌های خارج از شیفت جهت مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز انجام شده است.


بیشتر بخوانید


دکتر صالح طبری گفت: آمبولانس‌های کمک دار موجود در مراکز نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل زنجیر چرخ، ضدیخ، وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و پایگاه‌های کوهستانی هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: طرح امداد زمستانی اورژانس مازندران مانند سال‌های گذشته همگام با سایر ارگان‌های امدادی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.