کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک پلیسی

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۱۱۶ کیلو گرم انواع مواد مخدر با همکاری پلیس استان‌های گیلان، آذربایجان شرقی و کردستان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در پی کار اطلاعاتی پیچیده موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های گیلان، آذربایجان غربی و کردستان از فعالیت سه باند مواد مخدر مطلع شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دهند.

 او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی یک قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر که قصد انتقال مواد افیونی با یک دستگاه سواری سمند را داشت شناسایی، دستگیر و از خودرو این متهم ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف شد.

سرهنگ خانی پور ادامه داد: همچنین ماموران پلیس مواد مخدر استان زنجان موفق شدند طی ۲۴ ساعت گذشته با همکاری پلیس مواد مخدر استان گیلان یک باند ۴ نفره خانوادگی مواد مخدر را با یک دستگاه سواری ۴۰۵ شناسایی، دستگیر و از این متهمان ۸ کیلوگرم هروئین و ۳ کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در پی کار اطلاعاتی پیچیده موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان از ۲ عضو اصلی یک باند مواد مخدر ۲۵ کیلوگرم تریاک که در یک دستگاه خودرو سواری پراید جاسازی شده بود کشف کنند.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.