معرفی ۱۶۱ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی لرستان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۱۶۱ واحد صنفی متخلف استان طی یک ماهه منتهی به ۱۱ آذر در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، بختیار رازانی،سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اظهار داشت: همزمان با اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از ۱۱ آبان تا ۱۱ آذرماه، به صاحبان ۲ هزار و ۸۴۶ واحد متخلف نیز تذکرات لازم جهت رعایت‌های شیوه نامه های بهداشتی داده شد.

او افزود: پلمب و یا تعطیلی اصناف مورد دلخواه صمت نیست، اما این واحد‌های متخلف شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکرده و به تذکر بازرسان اهمیت نداده اند که منجر به تشکیل ۱۶۱ پرونده تخلفاتی برای آن‌ها شد.

رازانی ادامه داد: طی یک ماه یادشده در مجموع ۱۱ هزار ۵۰۰ فقره بازرسی با همکاری ۲۰۳ گشت مشترک از واحد‌های صنفی استان انجام شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد‌های صنفی از جمله، گرانفروشی، نقض شیوه نامه های بهداشتی، ارائه ندادن فاکتور و امتناع از درج قیمت مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان گزارش دهند.

براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا از اول آذرماه مشاغل و اصناف با اعمال محدودیت‌های جدید، به چهار گروه تقسیم شد و کسبه شهر‌های قرمز به جز گروه یک مجاز به فعالیت نبودند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.