نیکبخت: تراکتور قطعا تغییر می‌کند/ ۲۰ سال قبل مربی شجاعی بودم

مربی تیم تراکتور تبریز درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی نیکبخت مربی تیم تراکتور تبریز در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل ماشین‌سازی، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که این توفیق نصیب من شد که بعد از ۱۵ سال به تبریز برگردم و بتوانم در خدمت فوتبال این شهر باشم. ۱۵ سال پیش خدا به من لطف کرد و توانستیم در تبریز نتیحه بگیریم و انشاالله در این مقطع نیز بتوانیم نتایج خوبی به دست بیاوریم و هواداران را شاد کنیم.

او افزود: ابتدا از پیشکسوتان فوتبال آذربایجان برای فعالیت در تیم بزرگ تراکتور اجازه می‌خواهم و از کادر فنی قبلی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای این تیم کشید. امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی زیبا و جوانمردانه داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از وضعیت این تیم، خاطرنشان کرد: ما ۲ جلسه با این تیم تمرین کردیم. تراکتور بازیکنان بزرگ و با استعدادی دارد و بچه‌ها هم خیلی زود با خواسته‌های شجاعی هماهنگ شدند. ما قطعاً تغییراتی در تیم خواهیم داشت، اما این تغییرات کمی زمان‌بر خواهد بود.

نیکبخت ادامه داد: از باشگاه بزرگ تراکتور تشکر می‌کنم و خوشحالم که به من و مسعود شجاعی اعتماد کرده اند. من ۲۰ سال پیش مربی مسعود شجاعی بودم و الان همکار او هستم. این روز‌ها جای هواداران خالی است و امیدوارم هر چه زودتر با ریشه کن شدن کرونا، شادی و شور به ورزشگاه‌ها برگردند.

او گفت: به غیر از محمدرضا خانزاده، تمام بازیکنان را در اختیار داریم. جا دارد بار دیگر از خانواده فوتبالی تبریز تشکر کنم و امیدوارم خادم خوبی برای فوتبال آذربایجان باشم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار