نفرزاده: می‌دانستیم که دیدار سختی مقابل تیم والیبال هراز آمل داریم

سرمربی تیم والیبال آذرباتری درباره باخت این تیم در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر توضیحاتی را مطرح کرد.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال آذرباتری در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از شکست این تیم مقابل تیم هراز آمل در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: به تیم هراز آمل بابت عملکرد خوبی که داشت تبریک می‌گویم. بازی بسیار زیبایی را شاهد بودیم. ما از ابتدا می‌دانستیم که دیدار سختی را در پیش داریم. از تمام بازیکنان خودم تشکر می‌کنم، چون در طول بازی سعی و تلاش زیادی برای پیروزی کردند. شاهد یک بازی جوانمردانه بودیم.

او ادامه داد: ما در پایان ست‌های اول و سوم به علت تجربه کمتر بازیکنان کمی بدشانسی آوردیم. شرایط در این ۲ ست به گونه‌ای رغم خورد که باعث پیروزی تیم هراز آمل شد. نمی‌گویم می‌توانستی در این دیدار پیروز باشیم، اما می‌توانستیم یک یا ۲ ست را به نفع خودمان به پایان برسانیم. بدشانسی و کم تجربگی بازیکنان دلیل اصلی این شکست بود. در مجموع از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم و مطمئنم در ادامه مسابقات و بازی به بازی شرایط بهتر خواهد شد و نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

نفرزاده در مورد شرایط این تیم که به تازگی هدایت آن را بر عهده گرفته است گفت: از ساسان خداپرست مربی سابق تیم تشکر می‌کنم که تیم را در شرایط خوبی نگه داشت و به ما تحویل داد. بازیکنان ما بومی ارومیه هستند و در کل سیاست باشگاه آذرباتری این است که از جوانان و استعداد‌های این شهر حمایت کند تا آنها بتوانند در رشته والیبال رشد کنند.

او ادامه داد: امیدوارم در ادامه شرایط تیم بهتر شود. در این مدت ما تلاش کردیم از نظر روحی و ذهنی روی بازیکنان کار کنیم. بازیکنان از نظر شخصیتی بسیار خوب هستند و خداراشکر ارتباط خوبی در کوتاه مدت بین من و بازیکنان به وجود آمده است.

نفرزاده در مورد نداشتن دستیار گفت: تمام نفرات کادر فنی بعد از رفتن ساسان خداپرست از تیم جدا شدند و با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه انجام داده‌ام در نیم‌فصل کادر فنی جدید به جمع ما اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.