نکونام: مقابل سایپا تنها یک اشتباه داشتیم/ حق ما در این بازی پیروزی بود

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل سایپا توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی این تیم مقابل سایپا اظهار کرد: می‌دانستیم با تیمی بازی داریم که در پنج بازی گذشته نباخته است. مطمئن بودیم که بازی سختی در پیش  داریم.

او ادامه داد: تیم حریف با سیستم کاملا بسته و فشرده بازی می‌کرد و گل زدن به آن‌ها بسیار سخت بود، اما ما با توجه به تمریناتی که داشتیم، توانستیم با استفاده از شوت از راه دور گل اول بازی را به ثمر برسانیم. در نیمه دوم هم بازی و هم تیم سایپا را تحت کنترل داشتیم.

او ادامه داد: تیم سایپا بعد از گل اول تغییر سیستم داد و ما توانستیم از روزنه‌هایی که در خط دفاع آن‌ها باز شد استفاده کنیم و به گل‌های دوم و سوم برسیم. در این بازی تنها یک اشتباه داشتیم و بقیه بازی کاملا در اختیار ما بود.

نکونام افزود: سایپا تیم جنگنده، خوب و دونده‌ای است. تیمی که امسال آن‌ها جمع کرده اند نسبت به تیم فصل گذشته بسیار بهتر شده است و بازیکنان با تجربه و خوبی را دارند. امروز حق ما پیروزی بود، خوب بازی کردیم و این پیروزی را به تمام هواداران فولاد خوزستان تقدیم می‌کنیم.

نکونام درباره داوری این مسابقه عنوان کرد: داور در این بازی فوق العاده سوت زد و عملکرد عالی داشت. من فکر می‌کنم که داوران ما نیاز به حمایت دارند و اگر اشتباهی باشد و اعتراضی هم شود فقط در همان زمان مسابقه است. این بازی هم کاملا تحت کنترل داور و کمک های او بود. امیدوارم فوتبال و داوری در کشورمان رشد کند و به اهداف خود برسد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار