مجله اشپیگل ترامپ را «بازنده سال» خواند

مجله معروف آلمانی در مقاله‌ای با بیان اینکه پایان ریاست جمهوری ترامپ با عزت و احترام نخواهد بود، او را به عنوان «بازنده سال» معرفی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، اشپیگل مجله معروف آلمانی، ترامپ را به عنوان «بازنده سال» معرفی کرد؛ این در حالی است که از سوی دیگر مجله تایم جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا و معاونش کامالا هریس را «شخص سال» خود معرفی کرده است.

رولند نلس، رئیس دفتر واشنگتن و رالف نووکیرچ، خبرنگار مستقر در برلین، ترامپ را «بازنده سال»، (مردی که هرگز نگران منافع مشترک نبود و تنها به خود فکر می‌کرد)، در مقاله‌ای با همین عنوان معرفی کرد.

در این مقاله آمده است: ترامپ در حالی از تقلب گسترده در انتخابات می‌گوید که در دوران او هیچ چیز روال طبیعی خود را نداشت. جای تعجب ندارد، دوران ریاست جمهوری ترامپ همانطور که آغاز شده، پایان می‌یابد؛ بدون عزت و احترام.

در حالی که چندین خبرگزاری مهم بایدن را برنده پیش بینی شده انتخابات در ۷ نوامبر اعلام کردند، ترامپ از قبول نتیجه امتناع ورزیده و ادعای تقلب گسترده رای دهندگان را به عنوان بخشی از تلاش دموکرات‌ها برای سرقت انتخابات از او تکرار می‌کند.

از زمان انتخابات، تیم حقوقی ترامپ با به چالش کشیدن نتایج انتخابات و ادعای بی‌نظمی در رای گیری، نبرد حقوقی چند مرحله‌ای را آغاز کرده، هرچند چندین مورد از این دعاوی با استناد به کمبود شواهد از سوی دادگاه‌ها رد شده است.

این مقاله در حالی منتشر شد که تایم شامگاه پنجشنبه  بایدن و هریس را به عنوان نفرات برتر سال انتخاب کرد و به چالش‌های پیش روی این دو در دوران شیوع بیماری کرونا در سراسر آمریکا و همچنین پیروزی تاریخی هریس به عنوان اولین آمریکایی آفریقایی تبار اشاره نمود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار