حسینی: مشکلات مدیریتی به نفت مسجد سلیمان ضربه می‌زند/ نقاط قوت مس رفسنجان را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست تیمش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: پس از بازی سختی که با سپاهان داشتیم، تلاش کردیم به بازیکنان هشدار بدهیم که این بازی فرق می‌کند. می‌دانستیم مس رفسنجان تیم متحدی است که می‌خواهد به هر روشی ما را شکست بدهد. مس رفسنجان تیم پر مهره‌ای است و امکانات و کادرفنی خوبی در اختیار دارد. به خوبی مس رفسنجان را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم در این بازی ضربات ایستگاهی واقعا تعیین کننده است و به بازیکنان هشدار داده بودیم.

او در ادامه گفت: مس رفسنجان  ۲ ایستگاهی زن قهار دارد. متاسفانه یک خطای بی دلیل در دقیقه ۴۰، گره بازی را برای حریف باز کرد. در نیمه دوم سعی کردیم تمام عناصر هجومی را به زمین بفرستیم تا نتیجه را برگردانیم، اما نفراتی که وارد زمین شدند نتوانستند در روند بازی تغییری ایجاد کنند. روی یک ضد حمله هم گل دوم را دریافت کردیم. این پیروزی را به مس رفسنجان تبریک می‌گویم. این نتیجه از شایستگی بازیکنان ما چیزی کم نمی‌کند.  

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره مشکلات مدیریتی این باشگاه  گفت: واقعیت این است که ما مشکلات زیادی داریم. درگیری‌های مدیریتی هم به تیم ما ضربه می‌زند. باقرپور را از فولاد گرفتیم، اما ۳ هفته‌ای می‌شود که قرارداد این بازیکن ثبت نشده است. ۲، ۳  مصدوم داریم و با کمبود بازیکن مواجه شده ایم.

حسینی افزود: ساعت ۲۰ شب گذشته به کرمان رسیدیم و حدود یک ساعت و ۴۵ دقیقه منتظر اتوبوس بودیم. مشکلات مدیریتی در مسجد سلیمان، به ما آسیب می‌زند. خواهش می‌کنم مدیران تیم به فکر باشند و اختلافات را کنار بگذارند. یک تیم متحد همیشه می‌تواند در مسابقات نتیجه بگیرد. اگر قرار باشد مسئولان ما با هم مشکل داشته باشند واقعا کارمان سخت‌تر می‌شود.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار