اختصاص ۹۰ میلیارد ریال برای اتمام طرح بازسازی ورزشگاه مهاباد

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ۹۰ میلیارد ریال برای پایان طرح بازسازی ورزشگاه مهاباد اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار کرد: اعتبار برای تکمیل و توسعه ظرفیت ورزشگاه آزادی این شهرستان ۹۰ میلیارد ریال اختصاص یافت. 

مصطفی پور افزود: در سفر سرزده خسرو ارتقایی مشاور وزیر و مدیرکل فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان به این شهرستان ضمن بازدید از طر‌حهای نیمه‌تمام این شهرستان نسبت به ارائه راهکار‌های لازم و اختصاص اعتبار‌های لازم تصمیم‌گیری شد.

او اضافه کرد: در بازدید از ورزشگاه آزادی مهاباد با اختصاص ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث جایگاه روبروی تماشگران و افزایش ظرفیت ورزشگاه از پنج هزار به هفت هزار نفر موافقت شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد بیان داشت: همچنین برای احداث ساختمان خوابگاه ورزشکاران در مجموعه ورزشی آزادی مهاباد هم بر اخذ موافقت اصولی تأکید و در صورت تخصیص اعتبار احداث خواهد شد.

او با بیان اینکه اتمام طرح‌های نیمه تمام ورزشی در مهاباد از جمله برنامه‌های این نهاد است، تصریح کرد: سالن اختصاصی تیراندازی مهاباد که هم اکنون با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی به علت نبود اعتبار به صورت نیمه‌تمام باقیمانده است در اولویت پرداخت اعتبار برای اتمام آن قرار گرفت.

مصطفی پور، با اشاره به اینکه مبلغ اختصاص یافته به سالن اختصاصی تیراندازی هنوز مشخص نیست، افزود: تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای احداث این سالن ملی هزینه شده و برای پایان آن نیز حدود ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

او ادامه داد: اتمام طرح‌های زمین فوتبال روباز برای دهه مبارک فجر و مجموعه ورزشی برادران پیروت پور از دیگر اماکن ورزشی بود که مشاور وزیر ورزش و جوانان از آن بازدید و بر اتمام آن‌ها در موعد مقرر تأکید کرد.

خسرو ارتقایی، مشاور وزیر و مدیرکل فنی و نظارت بر طرح‌ها و اماکن ورزشی و سیدمجید سیدمومنی، مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان به منظور بازدید از طرح‌های عمرانی ورزشی به آذربایجانغربی و شهرستان مهاباد سفر کردند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.