زمان عرضه رسمی Galaxy S21 مشخص شد

سامسونگ جدیدترین پرچمدار خود را درست پس از پایان نمایشگاه CES 2021 به بازار جهانی عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس جدیدترین اطلاعات به دست آمده شرکت سامسونگ سرانجام زمان عرضه گوشی مورد انتظار Galaxy S21 را مشخص کرد. طبق این اطلاعات سامسونگ قصد دارد پرچمدار جدید خود را در تاریخ ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی عرضه کند.

پیش از اعلام رسمی شرکت سامسونگ از زمان عرضه گوشی مذکور، رسانه‌های بسیاری تاریخ ۱۴ ژانویه را در قالب شایعه منتشر کرده بودند. سامسونگ در نظر دارد اولین صادرات خود را به هند داشته باشد چرا که بازار این کشور برای شرکت ابرقدرت کره‌ای بسیار مهم و پردرآمد است. در حالی که هند یکی از بازارهای هدف اصلی سامسونگ به حساب می‌آید اما فروشندگان این کشور همچنان اطلاعاتی از زمان دسترسی به محموله‌های گوشی گلکسی اس ۲۱ ندارند و مشخص نیست این تلفن‌های همراه هوشمند چه زمانی به دست آن‌ها می‌رسد.


بیشتر بخوانید


برنامه‌ریزی هوشمندانه سامسونگ برای عرضه Galaxy S21

برنامه‌ریزی هوشمندانه سامسونگ برای عرضه Galaxy S21

به نظر می‌آید شرکت سامسونگ برای عرضه گوشی مورد انتظار خود برنامه‌ریزی عاقلانه‌ای انجام داده است. از آن جایی که مراسم جهانی CES 2021 تا تاریخ ۱۴ ژانویه ادامه دارد، سامسونگ سعی کرده گوشی خود را پس از اتمام این مراسم به بازار عرضه کند. این امر باعث می‌شود که درگیری کاربران با نمایشگاه CES 2021 از میزان توجه آن‌ها به گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۱ کم نکند.

همچنین در دسترس بودن گوشی مذکور درست پس از پایان بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری دنیا باعث می‌شود کاربران تحت تاثیر مراسم CES اقدام به خرید پرچمدار جدید سامسونگ بکنند. گوشی گلکسی اس ۲۱ قرار شده تا با قلم هوشمند S Pen به بازار جهانی عرضه شود. به دنبال این مسئله شایعات بسیاری وجود دارد که از اتمام ساخت سری گوشی‌های گلکسی نوت خبر می‌دهند. انتظار می‌رود شرکت سامسونگ از اقدامات سال آینده خود طی روزهای پیشه رو اطلاعات بیشتری را منتشر کند و همچنین از برنامه‌های خود برای نمایشگاه CES به طور کامل رونمایی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.