لغو پرواز تهران به ارومیه به دلیل کاهش دید افقی

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر دید افقی در باند فرود به ۱۰۰ متر کاهش یافته که موجب لغو پرواز تهران - ارومیه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمدعلی نائل قراملکی  مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی با اشاره به وجود مشکل دید افقی در فرودگاه ارومیه گفت: در حال حاضر دید افقی در باند فرود به ۱۰۰ متر کاهش یافته که موجب لغو پرواز تهران - ارومیه شده است.

او  افزود: در پی این اتفاق غیرمترقبه، پروازهای خروجی از فرودگاه ارومیه به مقصد تهران نیز با تاخیر همراه بوده است.

قراملکی اظهار داشت: با توجه به بارش‌های اخیر و آغاز فصل سرما، مسافران برای اطمینان بیشتر از انجام پرواز پیش از مراجعه به فرودگاه ارومیه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.، بیان کرد: شماره تماس‌های ۱۹۹ یا تلفن مستقیم ۳۲۷۷۷۷۶۶ - ۰۴۴ پاسخگوی مسافران است و آنها می‌توانند از این طریق از وضعیت پروازهای این فرودگاه و یا تاخیرهای احتمالی اطلاع یابند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی اظهار داشت: امروز در مجموع چهار پرواز ورودی و خروجی از فرودگاه ارومیه وجود دارد و پروازها بعد از عادی شدن شرایط در ساعات روز انجام می‌شود.

روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، شامل ٢ پرواز به مقصد مشهد و ٢ پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.