جزئیاتی تازه از حادثه آدم ربایی و گروگان‌گیری در قم

جوان ۲۸ ساله‌ای‌ که دیروز اقدام به گروگان‌گیری در شهرک فاطمیه قم کرده بود صحنه جرم را برای مقام قضایی بازسازی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دیروز حادثه ای بی سابقه در قم اتفاق افتاد ،گروگان گیری در یک اتوبوس در شهرک فاطمیه ،غائله ای سه ساعته از متهمی ۲۸ ساله‌ و سابقه دار،اما اتفاق دیروز چه بود ؟از کجا شروع شد؟و به کجا ختم شد؟

ع ز که به شیره تریاک اعتیاد دارد، در بازسازی صحنه جرم برای مقام قضایی می‌گوید: ساعت ۲۱ روز یکشنبه ۲۵ آبان از منطقه دانیال همسر برادر خود را به بهانه خرید مایحتاج زندگی سوار ماشین کردم و پس از ساعتی چرخیدن در خیابان‌ها بحثمان بالا گرفت.


بیشتر بخوانید



متهم که پیش تر اسلحه‌ای تهیه کرده بود این طور ادامه داد: با بالا گرفتن بحث از او خواستم اشتباهات گذشته را ادامه ندهد، اما زمانی که با مخالفت او روبرو شدم اسلحه را به طرفش نشانه رفتم و تنها یک تیر به سرش زدم.


متهم گفت: جنازه مقتول را در حوالی بلوار فردوسی و در مکانی خلوت رها کرده و با برادرم تماس گرفتم و به او اطلاع دادم.

او که بعد از این قتل در تهران متواری شده بود  و با اسلحه ای که داشته آن جا هم دست به قتل زده است ،این بار زنی  چهل و پنج ساله که به خانه اش می رود ،می گوید خانه مناسبی نبوده و اقدام به قتل کرده است.اما اینجا هم کار تمام نشده به قم می آید در شهرک فاطمیه و سوار اتوبوس می شود!


متهم  در ادامه از انگیزه اش برای آدم ربایی و گروگانگیری در اتوبوس صحبت کرد و گفت: با همراه داشتن اسلحه سوار اتوبوس در شهرک فاطمیه شدم و با کم شدن تعداد مسافران از راننده خواستم خودرو را متوقف کند.


متهم افزود: در تماس با نیروی انتظامی قصدم برای گروگانگیری را اطلاع دادم و از آن‌ها ملاقات با خوانواده ام را خواستار شدم.


ع ز می گوید: برادرانم که به دیدنم آمدند با بغل کردن من دستانم را به سمت آسمان گرفتند و پس از خلع سلاح مرا به ماموران تحویل دادند.


او تاکید می‌کند: قصد آسیب زدن به هیچ یک از گروگان‌ها را نداشته است و تنها می خواسته خانواده اش را بار دیگر ملاقات کند.


دادستان عمومی و انقلاب قم هم با اشاره به سابقه دار بودن متهم گفت: درخواست دادستانی اشد مجازات و تعیین حکم محاربه برای متهم است.


حجت الاسلام و المسلمین غریب افزود: دستگاه قضایی و انتظامی استان با تمام قدرت با این دست اقدامات و جرایم خشن مقابله می‌کند و با قاطعیت با این متهمان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
اعدام در ملا عام
آخرین اخبار