اهدای مدال قهرمان بابلسری به خانواده شهید علیجانی

نایب قهرمان بابلسری نوجوانان وزنه برداری آسیا در حرکتی ارزشمند،مدال خود را به خانواده شهید مدافع وطن، میثم علیجانی اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد پورحسن نایب قهرمان وزنه برداری نوجوانان ۲۰۲۰ آسیا در تاشکند ازبکستان، در مراسمی با حضور مسئولان استان و شهرستان، مدال خود را به خانواده شهید مدافع وطن شهرستان بابلسر، میثم علیجانی تقدیم کرد.

این مراسم با حضور حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر، افشار رییس کانون بسیج ورزشکاران مازندران، ییلاقی مسئول فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان، محمودی معاون فرماندار بابلسر، ابراهیم زاده رییس اداره ورزش و جوانان، بزرگیان جانشین فرمانده سپاه شهرستان، کتابیان رییس بنیاد شهید و محمدنژاد مسئول کانون بسیج ورزشکاران در مسجد جامع باقرتنگه برگزار شد.

امام جمعه بابلسر در این مراسم با بیان اینکه ورزش این شهر در همه حوزه‌ها فعال است و این روز‌ها میزبان اردوی تیم ملی قایقرانی و مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور است، گفت: این حرکت پورحسن بسیار ارزشمند است. او مدالی که با مرارت و سختی‌های بسیار به دست آورد تقدیم خانواده شهید کرد.

حجت الاسلام قلی پور افزود: اینکه ورزشکار ما مدال قهرمانی خود را به خانواده شهید اهدا می‌کند نشان از روحیه پهلوانی اوست.

امام جمعه بابلسر گفت: این قدرشناسی ارزش زیادی دارد و دعای مردم و این شهید بزرگوار بدرقه راه این قهرمان است. جوانان ما باید علاوه بر تلاش در عرصه قهرمانی در عرصه پهلوانی هم پیشتاز باشند. کسب مدال و اهدای مدال هر دو ارزشمند، ولی اولی مهمتر از دومی است.

شهید علیجانی ۱۸ تیرماه سال ۹۶ در منطقه صفر مرزی سیلوانا استان آذربایجان غربی و در سن ۳۰ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار