باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

سریال انتخابات ریاست جمهوری، قسمت ۱۴۰۰؛ قیل و قال اصلاح‌طلبان، سکوت اصولگرایان

اصلاحات از نامزدهای متعددِ ریاست جمهوری دم می‌زند؛ اما جریان اصولگرا سکوت کرده است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اصلاحات گفت و گفت؛ از نامزدهای متعددی دم زد و نام‌های بسیاری را بر زبان آورد؛ در این میان اما جریان اصولگرا ظاهرا همچنان سکوت کرده است؛ نه نامی به طور رسمی عنوان شده و نه احتمالی. تاجایی که برخی از این شرایط به عنوان سکوت اصولگرایان یاد می‌کنند. 

برای مثال ابتدای آذرماه بود که محسن هاشمی رفسنجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به فهرست اسامی نامزدهای مدنظر کارگزاران اظهار کرد: در حال حاضر نام حدود بیست گزینه در این فهرست حضور دارد که عبارتند از آیت‌الله سیدحسن خمینی، اسحاق جهانگیری، محمدرضا خاتمی، محمدرضا عارف، محمدجواد ظریف، علی مطهری، رضا اردکانیان، علی لاریجانی، مسعود پزشکیان، محمدجواد آذری جهرمی، محمدباقر نوبخت، سورنا ستاری، عبدالناصر همتی، علی‌اکبر صالحی، محمد صدر، مجید انصاری و عبدالواحد موسوی لاری؛ همچنین معصومه ابتکار و شهیندخت مولاوردی نیز در این فهرست قرار دارند.

آیا اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ سکوت کرده‌اند؟

علاوه بر این، اسامی مختلفی هم به عنوان نامزد‌های احتمالی حزب اتحاد ملت برای انتخابات سال ۱۴۰۰ مطرح شد که محمدرضا خاتمی، محسن صفایی‌فراهانی و مصطفی معین از جمله کسانی بودند که اولین‌بار عبدالله ناصری، عضو شورای مشورتی خاتمی صراحتا از آنان به عنوان گزینه‌های اصلاح‌طلبان - مشخصا اصلاح‌طلبان نزدیک به شورای مشورتی و حزب اتحاد- نام برد.

علاوه بر این اسامی دیگری هم به صورت جسته و گریخته به عنوان نامزدهای احتمالی اصلاحات از سوی برخی شخصیت‌های این جریان شنیده می‌شد؛ اگرچه این اسامی هرگز به طور رسمی تایید نشد، اما نشان از عزم این جریان و تلاش برای انتخابات داشت؛ اما در مقابل جریان اصولگرایی هرگز به طور رسمی نامی از نامزدهای خود بر زبان نیاورد موضوعی که «حسین کنعانی مقدم» دبیرکل حزب سبز در توضیح آن گفته است: اصولگرایان به دلیل در اختیار داشتن دو قوه مقننه و قضائیه نگرانی چندانی از انتخابات ریاست‌جمهوری ندارند و فعلا نیازی نمی‌بینند که ورودشان به انتخابات ریاست جمهوری۱۴۰۰ را رسما اعلام کنند.» موضوعی که برای پاسخ آن به سراغ دیگر شخصیت‌های این جریان رفتیم.

آیا اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ سکوت کرده‌اند؟

آیا واقعا اصولگرایان سکوت کرده‌اند یا حرکتی چراغ‌خاموش در کار است؟

مهدی چمران رئیس اسبق شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره گفت: حقیقت این است که اگر سکوتی هم صورت گرفته صرفا یک سکوت خبری بوده نه اینکه به صورت عملی ما سکوت کرده باشیم، ما از همان بعد از انتخابات مجلس با وجود اینکه شرایط کرونایی بر کشور حاکم بود، به‌طور مرتب هفته‌ای چند نشست با موضوع انتخابات برگزار کردیم؛ علاوه بر این با تمام تشکیلات استانی خود ارتباط برقرار کرده و در حال شکل‌دهی مجامع آنها هستیم؛ زیرا نمی خواهیم از بالا روند انتخابات را دنبال کنیم؛ وگرنه اگر قرار بود بنشینیم، نامزدها را به صورت دستوری نگاه کرده و صرفا تکرار کنیم که مردم به این شخص رای دهند بسیار روش ساده‌ای پیش رو داشتیم، اما ما درصدد هستیم که از دل مردم دست به انتخاب بزنیم. ما هنوز سراغ تعیین مصداق‌ها نرفتیم، زیرا افراد بسیاری اعلام آمادگی کرده‌اند؛ اما ما مصداق را معرفی نمی‌کنیم تا اینکه ببینیم چه نامزدهایی بیشتر مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

سید محمد حسینی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در گفت‌و‌گو با گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در جمع نیروهای انقلاب بحث پیرامون ساز و کار رسیدن به وفاق برای انتخاب گزینه واحد مدتی است که مطرح است، اما هنوز به جمع‌بندی و توافق نرسیده‌اند، مسلما پس از مشخص شدن مکانیزم رسیدن به گزینه مشترک و یا تعیین فرد مورد نظر، موضوع به اطلاع عموم مردم خواهد رسید؛ یکی از دلایل تاخیر در این امر مهم شرایط دشوار اقتصادی و چالش کروناست که مجالی برای گرم شدن فضای انتخابات را فراهم نکرده است.

پس از یافتن پاسخ این پرسش برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب هم علت سکوت جریان اصولگرا را تعدد نامزد در این جریان دانسته اند.

آیا اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ سکوت کرده‌اند؟

ادعای رقیب؛ چون وحدت ندارند، سکوت کرده‌اند  

برای مثال احمد شریف عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاح طلبان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته است: اصولگرایان خود را از پیش برنده می‌دانند و برای حضور در پاستور باهم رقابت می‌کنند؛ از همین رو پیش بینی من این است که اصولگرایان با تعدد نامزد مواجه خواهند شد و رقابت سختی برای تعیین گزینه نهایی خود خواهند داشت، بنابراین بعید است که در اصولگرایان  انسجام ایجاد شود، در دو دوره قبل هم شاهد بودیم که با تعدد نامزد مواجه بودند، الان هم احتمالا این اتفاق رخ خواهد داد.

علاوه بر این محمد زارع فومنی فعال اصلاح طلب هم تاکید کرده که اصولگرایان بعید است  به اجماع برسند، زیرا آنها چند طیف مختلف دارند؛ نظیر جبهه پایداری، تیم‌های حامی حداد عادل، محسن رضایی، قالیباف و برخی هم در صدد روی کار آوردن یک فرمانده نظامی هستند که تمامی این مسائل آنها را هم دچار عدم وحدت خواهد کرد.

اظهاراتی که سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد درباره آن گفته است: در بین اصولگرایان و نیروهای جبهه انقلاب طیف های متعدد داریم و رسیدن به ائتلاف دشواری های خاص خود را دارد، در دوره‌های قبل هم با این مشکل مواجه بوده‌ایم، به گونه‌ای که در مواردی مثل سال ۹۶ رسیدن به وحدت بعید به نظر می رسید، اما در نهایت توافق حاصل شد؛ البته تاخیر در این امر به نتیجه کار آسیب زد که این بار لازم است به کارها سرعت داده شود تا وفاق در دقایق پایانی یا وقت اضافه صورت نگیرد که بی‌فایده یا کم فایده خواهد بود. در هر صورت تجربه رسیدن به فرد یا لیست واحد را در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس داشته‌ایم و این بار هم این امید و توقع وجود دارد.

آیا اصولگرایان برای انتخابات ۱۴۰۰ سکوت کرده‌اند؟

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه هم در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این باره گفت: همیشه و در هر انتخابات قبل از اینکه اصولگراها به وحدت برسند، شایعات اختلاف از سوی اصلاح طلبان مطرح شده و الان هم همین روند ادامه دار شده است؛ الان قبل از اینکه نیروهای اصولگرا به وحدت برسند، هرکسی یک موضوع را مطرح می‌کند و بلافاصله همان را منشاء اختلاف دانسته و سعی می‌کنند همان را بزرگ‌نمایی کنند تا امکان وحدت را از اصولگراها بگیرند؛ البته همیشه این تفاوت و اختلاف نظرها وجود داشته و این موضوع تازه‌ای نیست؛ کمااینکه در انتخابات قبل هم همین مساله اتفاق افتاد، اما در نهایت همه به توافق رسیدند و در این انتخابات هم قطعا وحدتی مانند دوران گذشته شاهد خواهیم بود.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد که شاید این بار اصولگرایان در تدارک باشند تا در خلوت به وحدت رسیده و سپس نام  نامزد مد نظر خود را رسانه‌ای کنند؛ در هر صورت بوی حرکت چراغ خاموش اصولگرایان برای وحدت به مشام می رسد؛ وحدتی که در سال‌های ۹۲ و ۹۶ شکل نگرفت و منجر به شکست اصولگرایان شد و حالا با تجربه این شکست اصولگرایان خط مشی جدیدی در مسیر سیاست در پیش گرفته‌اند.

فاطمه تورانلو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۲ دی ۱۳۹۹
فقط احمدي نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۲ دی ۱۳۹۹
فرقه های مخوف اصلاح طلب واصول گرا:با یک کودتا چندین سال است انحصار قدرت را دردست گرفته وتا کنون چندین بار مثل سال 88 تا لبه پرتگاه نیز برده اندو هم اکنون نیز مملکت را قفل خودشان کرده اند!!!!و کسی یارای ایستادگی در مقابل آنها را ندارد زیرا دارای لایه های مختلف نفوذی در قوا و....هستند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
اصلاح طلبا اینقدر جایگاه ریاست جمهوری را. کم اهمیت میدانند که حتی. حاضرند. هر آدم بی لیاقت و ناکارآمد را. برای ریاست جمهوری معرفی کنند به لیست کارگزاران. دقیقا توجه کنید. اینها. تا به حال چه کارنامه موفقی داشته اند ؟. فقط مهم و مهم. این. است که آقایان به قدرت برسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
دست به تر کیب آقای رییسی وآقای قالیباف نزنید :این دو عنصر سر جای خود بتوانند عدالت را مقدم بر هر چیز به مردم نشان دهند :خداوند وبندگانش از آنها :فی الدنیاوالآخره تشکرمی کنند اجر آنه با خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
توکل بخدا کنیدو:تار عنکبوت جناح سازی وجناح بازی ولابی گری ودارودسته سازی و فرقه فرقه کردن جامعه را یک بار برای همیشه طومارش را در هم بپیچید :این بازی ها صهیونیستی صهیونیستی است طبق قانون اساسی:احزاب پایه مردمی رجال را معرفی می کنند و مردم اقبال نشان میدهند نه :دلال های وبنگاهداران سیاسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
دکتر احمدینژاد درخدمتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
اقای رئیسی و قالیباف دو گزینه خوب هستند ولی آقای رئیسی بهتر هستش کار قضاوت رو پیش ببره که تا حالا خوب پیش رفته و آقای قالیباف برای ریاست جمهوری. این دو تیم خوبی خواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط احمدی نزاد خدمت زیادی به مردم کرد خدا عمرش دهد مسکن با25میلیون برای مردم ساخت شهری در رشت ساخته اروپا هم به خوابش نمی اید
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۵:۳۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
تمام شبکه های معاندو دشمنان ؛ در انتخابات با لیبرالها و اصلاح طلبان همصدا میشوند و واقعا "جنگ احزاب " را تداعی می کنند !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط اذری جهرمی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
از اکسیژن لازم تر واز نان شب واجب تر :یک سیاستمدار لایق است نه یک مدیر لایق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۱ دی ۱۳۹۹
به نظر من بهترین گزینه اقای احمدی نژاد و اقای رئیسی ولی اقای رئیسی در قوه قضاییه خیلی خوب دارن کار میکنن تازه دارن دست دز دارو قطع میکنه حیفه کار قضاییه ادامه ندن خدا خیرشون بده
Iran (Islamic Republic of)
كريم
۱۵:۰۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط احمدي نژاد فرد مومن انقلابي ومرد عمل ودلسوز محرومان
Austria
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
حوصله آزمونو خطا نداریم به همین دکتر احمدی نژاد رای می دیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۱ دی ۱۳۹۹
جایگاه رییس جمهوری ،جایگاه سیاستمدارن است نه جایگاه مدیران لایق، لزوما"هر مدیر لایقی ،سیاستمدار لایقی نمی تواند باشد مهره های شطرنج را به هم نریزید
Germany
گشتاسب
۱۴:۳۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
در جهان امروز مردم به برنامه ها و سوابق عملکرد کاندیدها اصولا رای میدهند. ولی تو کشور ما هر کاندیدایی که اعضای شرکت سهامیش و سهم خواهانش بیشتر باشه مردم بهش رای میدهند.بیشتر سیاست بازی میکنند.فاقد سیاست گذاری استراتژیک و کلان در زمینه های اقتصادی و رفاهی. و معیشتی هستند . میشه گفتنوعی تقابل بین دو طرف در جریان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
رزمنده بدرد ریاست جمهوری نمی خوره ، استراتژیستی لازمه ،که جلو جنگ ها،بحران ها،و چالش ها را با پیش بینی بگیره .ونگذاره خون رزمندها بیهوده ریخته بشه !مثلا":اگر ما اوایل جنگ ایران وعراق ،یک سیاستمدار قوی داشتیم :اون جنگ طولانی نمی شد که هم ملت ایران هم عراق متضرر بشند وهم پای نظامی امریکا و......به منطقه باز بشه !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
به چهره های تکراری رای نمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
گلابی برجام
۱۴:۲۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
مدیر ، شجاع و انقلابی بودن ملاک انتخاب است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
جالبه، جهانگيري با چه روحي خودش رو كانديد كرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
مگه آقایان قالیباف و رییسی روسای مجلس و قضاییه نیستن چطور میخان ریاست جمهوری شرکت کنن بعدش هم چطور اوایل انقلاب جوانان همه کارها رو انجام می‌دادند ولی الان جوانان ما هیچ مسئولیتی ندارن و این از حرفهای مسئولان که میگن کار رو به جوانان بدید همخوانی نداره
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۴:۰۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
بچه ها، خودم اسم مینویسم، خواهشا به من رای بدین، نیازمند یاری سبزتان هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
جهانگیری گزینه خوبی برای ریاست جمهوری است چون هم تجربه کافی داره و هم نفوذ سیاسی خوب اما فقط یک مشکل داره اونم داشتن نقطه ضعف که به مافیای قدرت اجازه می ده کنترلش کنه منظورم برادرشه
اگه قدرت روحی کافی برای باج ندادن داشته باشه من بهش رای میدم گرچه اول باید از همین مافیا اجازه ورود بگیره .
Iran (Islamic Republic of)
محسن chi
۱۳:۵۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد عزیز و غیور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۱ دی ۱۳۹۹
قالیباف نمیتونه مجلسو اداره کنه اونوقت چطور میخواد رئیس جمهور بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
وحدت اصول گرایان سال 96 شکل نگرفت؟ مردم به کاندیدای شما اقبال نشان نمی دهند گردن نبود وحدت می اندازید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
خود اصولگراها گفتن که اگه مردم در انتخابات مشارکت نکنند شانس ما بالا میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۱ دی ۱۳۹۹
قالیباف رئیسی احمدی نژاد فقط فقط
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۱۳:۴۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
این ولش کن بگین روغن غذا کی میرسه اهواز امروز آب پز کردم غذامونو اهواز هرجا میری روغن نیست
Iran (Islamic Republic of)
Reza
۱۳:۳۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
تنها قالیباف بهترین گزینه است.چون فقط قالیباف برنامه داره بقیه چشم به تصمیمات احزابشون دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط حسن خمینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط دکتر جلیلی مومن خداترس باتجربه و دلسوز ایران و ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
مگه سن چهل سال تصویب نشد، جهرمی نمیتونه بنویسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
برجام اگر درست بسته میشد امروز نقطه قوت ما بود، اما با چه زبانی می‌شود گفت که با دید خوش باوری اصلاح طلبی در مقابل 6 نماینده از اصلی ترین سران استعمارگر نمی‌شود، قرار داد برد برد نوشت.
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه طباطبایی
۱۳:۱۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
متاسفانه همه شون فقط دنبال قدرتند و آدم دلسوز و مردم داری بینشون نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۱ دی ۱۳۹۹
یه روزنامه اسراییلی چند سال پیش نوشته بود اصلاحطلبان امید ما در ایران هستند تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
حرف دشمن درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
تو خودت روزنامه رو دیدی یا یک جا فقط نقل قول میکنی؟ چشم بسته لطفا حرفی رو نه باور کنید نه بزنید وگرنه دروغگو کسی است که حرفی رو مطمئن نیست میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۱ دی ۱۳۹۹
از نهاد های نظارتی عاجزانه تقاضا داریم و ملتمسانه خواهش میکنیم از تایید صلاحیت افرادی که نه سواد دارند و نه قدرت اداره یک مهد کودک ساده رو ندارن جدا خودداری کنن
United States of America
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سیرک یعنی چه؟
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۲:۵۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
احمدی نژاد خداخیرش بده درد مردم روستایییهارو بیشتر میفهمید ولی ریس جمهور خودشون انتخاب میکنند اینا بهانهست ک مردم رای میدند ریس جمهور انتخاب میکنند امیدوارم تو صفحه بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
گذشتیم ازسرخیرتمامتون ازلطفتون گداشدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
با تفکر نظامی اداره یک کشور سخته به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سید حسن که عشق رهبری داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
شماها همونایی هستین که عشق قبلیتون جناب روحانی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
کارنامه اصلاح طلبان
چیزی جز هیاهو و آشوب در انتخابات داخلی
و سر سپردگی و خیال خام به دشمن نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
خدایا کسی رو کمک کن که تو در یاد و خاطر و عملش هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
کسی باشه دل ودینش خدایی باشه دردمردم بفهمه ساده باشه نه اول بچه اش بفرسته خارج ازدل مردم بایدباشه
Netherlands
محمد شجاع الدین
۱۱:۵۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
گرانی ۱۰۰۰ برابر شده است و مردم از دولت متنفرند و من فکر میکنم بدنم کامل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
از بین اینا احمدی نژاد بهتره. نمیگم ایراد نداره ولی از اینا بهتره
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۵۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
احمدی نژاد و جناب رئیسی،فقط و فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
انقلابی فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
پس برنامه و توان مدیریتش چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
بازانتخابات شدوسیاه بازی وهوچی گری اصلاح طلبهاواسه انداختن یه بی بخاردیگه به ملت که بیادگندبزنه به کشوروآخرش هم بگه من کاره ای نبودم وقدرت نداشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط آقای رئیسی و قالیباف.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
چهل سال ایران را مرور کنید باید به این نتیجه برسی چون هردو بودن هر دو اینا باید ترسید
1.جماعت غرب پرست
2جماعت عرب پرست
اینا باعث بی هویتی جامعه شدن باعث ورود فرهنگ های لات بین ایرانیان شدن این (حتی ایرانیان در طول تاریخ مردانشان پوشیده بودن چه برسه به زنان دارن برهنه میشن تا حالا سابقه نداشته در تاریخ ایران )بی هویتی باعث دزدی واختلاس و همه چیز شدن این همه ایرانی ببین چطور علیه کشور خودشون حرف میزنن این از بی دینی نیست از بی هویتی که و جامعه رواج پیدا کر د
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فکر کردم میخوای بگی هم اصولگرا و هم اصلاح طلب که بهت مثبت دادم، بعد دیدم دیدت یک طرفه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
اونهايي كه در وزارت ارتباطات هستند عمق فاجعه مديريت آقاي جهرمي و ريخت و پاشها و حيف و ميل اموال دولت رو درك كردند. خداي نكرده رييس جمهور بشه فاجعه بزرگتري رو در پيش داريم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
اصلا ما این آقا رو به حساب نمیاریم. در حدی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
قطعا" احمدی نژاد بیاد رای میاره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
عکس کسی را بزنید که خودش بگوید تا آلان برای فقط برای مردم کار کرده باشم .
ای پادشه خوبان داد از غم تنهائی دل بی تو بجان آمد وقتست که بازآئی
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۰:۵۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی
۱۰:۴۷ ۰۱ دی ۱۳۹۹
اوه اوه اوه.....حسن خمینی، اسحاق جهانگیری..یکی از اون یکی شاهکارتر و بدتر...واقعا با توجه به خرابکاری که اینا کردن، بنظرتون اینا آدمای اصلح و کارکنی هستند؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
احسنت ، گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سعید محمد
Iran (Islamic Republic of)
سید علی بهرامی
۱۰:۳۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط ریاست جمهور احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
همه از فرزندان این انقلابند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
همشون از فرزندان انقلاب نیستن همشون از نفع برنده های انقلابند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
همشون دارن حسابی برای خودشون و اقوامشون از سفره انقلاب میبرن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
شکر خدا قحط الرجال نیست که فقط اقایان قالیباف و ایت الله رئیسی از سوی اصول گرایان برای صندلی ریاست جمهوری معرفی شوند
با معرفی افراد صاخب خرد و شرایط کسب این کرسی مهم میبایست تمام جایگاههای قوا سه کانه در اختیار افراد معتمد و کاری و جهادی قرار گیرد و افراد جدید بتوانند تجربیات کاری کسب کنند در ضمن هر کدام از جایگاههای سه گانه قوا از اهنیت و تاثیر بسیاری برخوردارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
احمدی نژاد فقط میتونه نجات بده چون فقط با صلابت و زیرکی اداره میکرد و تو روی وزیراش نمیخندید که ازش حساب نبرن هر کیو میزارید رییس جمهور فقط مثل جناب روحانی نزارید که یه داد نمیتونه سره وزیرش بکشه یه داد نمیتونه سره مدیره خودرو سازی بکشه ادم مهربون و خنده رو بدرد ریاست نمیخوره جامعه رو ببینید فرهنگمون اقتصادمون سیاستمون کسی از کسی حساب نمیبره یه فرمانده جدی و با عبوهت لازمه تا کسی نتونه بخنده و شکم گنده کنه این نظر منه این کشور باید سریع فرهنگ ایرانی و اقتصاد خوب و ارزونی برگردونه تا بتونه ریکاوری بشه و دهن مردم عوض کنه به دولت فعلا مردم ناراضین اکثرا برید تو جامعه دارن فوش میدن به مسولین پس کاری کنید سریعتر تا دیر نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
اگه بعضی از رفتاراشو اصلاح بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
باسلام.خدا کند که این اصلاح طلبها و حامیان آنها مثل لاریجانی و حسن خمینی وووووکه خدا خودش با اینها معامله کند.دیگر هرگز پیدا نشوند و دوباره مردم را فریب ندهند.از اصول گرا هم کسی بیاید که دلش برای مردم کارگر و فقیر بسوزد نه پولدارها.ای کاش یک انقلابی خدا ترس و فعال و با ولایت و حامی مستضعفان بیاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
علیک سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
عالی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
چقدر تناقض رو با هم جمع کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
چراتیک زدن نظرها، غیر فعال شدهyjc!?!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
نه فعال است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
بعد هشت سال خسارتی که این جماعت غربزده به اقتصاد وسیاست وفرهنگ ومعیشت مردم زدند. باز کسای پیدا میشن با وقاحت تمام از اینها حمایت می کنند .علت اینکه الان گرفتار این مصیبت گرانی وتورم در جامعه وادادگی دولت مردان هستیم علتش وجود چنین تفکرات غلط در جامعه هستیم که فهم درستی ندارند.
Netherlands
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
اصلاح طلب یا اصول گرا ؟
هیچ فرقی نمی کنن
از اول انقلاب دو دوره درمیان جاشون عوض شده
اما فقط مردم بازیچه اون ها بودن
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل علاء یه انقلابی حزب اللهی بسیجی
۰۹:۲۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
مالک اشترعلی جوان وحزب اللهی دکترجلیلی فقط .قالیباف رئیس مجلس رئیسی قوه قضائیه .هم کشور به اوج میرسد مردم نفس می کشن هم استکبار گورشو گم می کنه. فدای رهبرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
مناسب ترین گزینه احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط رییسی ریاست جمهوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
گیرم که با حذف اصلاح طلبان ، به نون و نوا رسیدید با دل مردم چه می کنید ؟
France
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
یعنی باور کنیم که الان تو از مردمی!!!!!!
مردم!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۲۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
دل ما از همین آشوب طلبها خونه
کدوم اصلاح طلب کدوم اصلاح
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۹:۰۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
کسایی که میخوان مجدد به حزب اصلاح طلب رای بدهند واقعا از این ۸ سال چه خیری دیدن که میخوان تمدیدش کنن؟ خواهشا یکبار بدون تعصب رای بدین. خسته شدیم از این اوضاع. واقعا نمیشه ۸ سال دیگه هم باهاش کنار اومد.
Iran (Islamic Republic of)
رضا ابراهیمی
۱۱:۵۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سارا خانم، میدونی شغل اکثر پولدارا الان شده دلالی، و فعلا نونشون تو روغنه، خوب چه دلیلی داره بر اینا تبلیغات نکنند وبهشون رأی ندهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
آیت الله حسن خمینی؟؟؟؟؟؟
شده مثل دوره قاجار القاب و عناوین رو میفروشن.
به یه امیرکبیر نیاز داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
این خمینی کجا و اون خمینی کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
واااای این اصلاح طلبا از رو هم نمیرند. توتمام این سالها از اول انقلاب قدرت دستشون بوده آخه چیکار برا مردم کردید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۱ دی ۱۳۹۹
از الان دارن سید حسن خمینی رو بزرگ می‌کنن ولقب آیت‌الله بهش میدن عجیب...
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۸:۵۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
آقای احمدی نژاد رئیس جمهور آقای قالیباف رئیس مجلس آقای رئیسی رئیس قوه قضاییه والسلام
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۰:۰۷ ۰۱ دی ۱۳۹۹
شما که زحمت کشیدی یه دفعه وزرا رو هم تعیین میکردی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
همه این ها فرمالیته اس . محسن رضایی رئیس جمهور میشه. این خط این نشون و البته سروسامانی به وضع مملکت میده و تحریم ها برداشته میشه
Iran (Islamic Republic of)
رضا ابراهیمی
۱۱:۵۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
رضایی سقف رأیش، چهار میلیون ودویست وسی یک رأی
Iran (Islamic Republic of)
مردمی نژاد
۰۸:۵۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
از کی تاحالا نوه خمینی آیت الله شده قطعا رئیس جمهور آینده احمدی نژاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
بین بد و بد تر باید انتخاب کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
می‌تونیم هم انتخاب نکنیم. اگه دوست داریم اوضاع تغییر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
اتتخاب بین بد و بدتر اشتباه ترین کار است. یا خوب رو انتخاب کن یا اصلا انتخاب نکن. شما میری لباس بخری، لباس پوسیده رو براش پول میدی یا لباس پاره شده رو؟ قطعا پولت رو خرج هیچکدوم نمیکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
مگه مجبوریم رای بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۰۱ دی ۱۳۹۹
با همین افکار بد وبد تر خودمون جامعه همونو نابود کردیم.بقول دوستمون مگه مجبوریم رای بدیم
Iran (Islamic Republic of)
کازرونی
۰۸:۵۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
اینای که محسن جون گفته
که اوضاشون خیطه
-
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
واسه ما که فرقی نداره کی بشه . فقط از این بدتر نشه اوضاع مملکت . دعوای خانگی خوشحالی دشمنان را در پی داره . مردم دارن له می شن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
یا خدا !!! حسن خمینی - جهرمی - جهانگیری - عارف - لاری جانی ...... اسمشون میاد تنم میلرزه
Iran (Islamic Republic of)
رضا ابراهیمی
۱۱:۵۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
جهانگیری بیاد عالی میشه، دلار4200، پراید 29 میلیون، آپارتمان هم متری 2تومن فوقش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
باسلام اقای رئیسی که حیف شان هست بیاد توکار نامزد ریاست جمهوری بقیه دیگه شان هم هیچ امیدی ازشان نیس چونکه توپست ومقامی که بودند وهستند چه گلی سرمان زدند
Bulgaria
ناشناس
۰۸:۳۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی
-
حسین کرماجانی
۰۸:۲۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
کاندیدای بعدی ریاست جمهوری بایدانقلابی باشد.دکترسعیدجلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
کاملا موافقم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
رضا ابراهیمی
۱۱:۵۷ ۰۱ دی ۱۳۹۹
منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۱ دی ۱۳۹۹
منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
تا وقتی مسئولان و دولت مردان کشور بجای حل مشکلات مردم و کشور فقط دنبال تخریب همدیگر هستند، اصلاح طلب، اصول گرا یا هر خانه خراب کن دیگه ای هیچ دردی از دل مردم برنمی دارن که هیچ ... دهها درد دیگه روی دلهامون میذارن.... مطمئن باشید دولت بعدی هم که بیاد روی کار بی کفایتی هاش رو میندازه گردن دولتهای قبلی ... مثل دولت قفل و ناامیدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
کسانی که دراین دولت فعلی هستن یا دوست ومشاور دولت فعلی هستید اگر راه کار ی می خواستید انجام بدهند تو همین دولت کار میکردید کاندید نشوید چی فکر کردن قیمت ها از دولت قبل تا دولت فعلی چک می کنیم مرغ از2800شده30000برنج ایرانی 10شده300000گوشت28000شده130000 و................... ...چیزهای دیگر اگر تشنه قدرت نیستد خدا وکیلی کار مخوان مردم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۰۷ ۰۱ دی ۱۳۹۹
آقای رئیسی که نمیاد قالیباف هم شاید بیاد
یا سعید جلیلی یا دکتر سعید محمد(فرمانده قرار گاه خاتم الانبیاء)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
شعار انتخاباتی اصلاح طلبان در سال ۱۴۰۰ ، برجام بدم برجام ، برجام بشرط چاقو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
احمدی نژاد هم مثل ترامپ امریکایی:در زمان حکومتش : تمام پل های پشت سر خود را خراب کرد!یعنی سیاست مدار نیست وبدرد این کار نمی خورد بهتر است :برود ومو را از داخل قیر خارج کند !
-
ناشناس
۰۸:۴۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
ای وای این چه حرفیه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۰۱ ۰۱ دی ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
رئیس جمهور بعدی ایران اسلامی باید نه اصولگرا باشد نه اصلاح طلب باشد باید کاملا مردمی اسلامی باشد و از دل مستضعفین جامعه بیرون آمده و رشت کرده باشد و با تمامی مشکلات داخلی و خارجی آشنا و آگاه خردمند بصیر باشد و باید شجاع و مدیر و مدبر باشد و تک پاسپرتی ایرانی الاصل باشد دوملیتی دو تابعیتی هرگز نباشد بنظر بنده حقیر که یک رای دارم همانند همه رای دهندگان کشور عزیزم در ایران اسلامی جناب آقای حجت السلام رئیسی گزینه اصلاح و بسیار خوبیست برای ریاست جمهوری ولی پست بسیار حساس و مهم قوه قضائیه نیازمند همچون اوست و اگر ایشان در آن پست نباشند مشکل ساز می شود جناب آقای قالیباف بشه رئیس جمهور بعدی ایران اسلامی بنظر حقیر بهتره چون قوه قضائیه و مجلس با دولتش جفت و جور هستند و کارشکنیهای مختلف چوب لای چرخ گذاشتنهای مختلف صورت نمی گیرد و باید مدیران و مسئولان نالایق و ناشایست قبلی را کنار بگذارد و از مسئولان و مدیران منتخب خودش استفاده کنند در تمامی سطوح جامعه در زمان ریاست جمهوریشان تا بدخواهان نتوانند در امورات مملکت داریشان کارشکنی و خدای نکرده توطعه و فتنه کنند باید طرف داران خودش را سر کار بیاورد چرا که هر دولت و هر رئیس جمهوری طرفدارانی دارد و بدخواهانی دارد که می خواهند به هر ترتیبی که شده دولتش را خراب کنند و بی عرضه و ناکارامدش کنند در این میان فقط ملت بینوا ضرر می کنند و بس بنابر این موارد واقعیت موجود در جامعه و غیر لاپوشانه واقعیتهای جامعه رئیس جمهور محترم بعدی باید همه کارگذارانش از طرفداران واقعی خودش باشند تا قوانین اسلامی قانون اساسی نظام مقدس مردمی جمهوری اسلامی ایران عزیزمان را پر قدرت و مقتدارانه و عادلانه بدون تبعیضگریهای مختلف غیر اسلامی موجود به پیشرفتهای مختلف و به عدل و عدالت بدون تبعیضگریهای مختلف پیش ببرند چه از لحاظ امورات همه جانبه داخلی چه در سطح بین المللی . البته این نظر شخصی بنده حقیر است که یک رای بیش ندارم که بدهم
و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
حاجی مقاله نوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
عمار جان برو درس بخون سوادت بره بالا این همه غلط املایی خیلی بده ها
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۳۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
بتده حقیر سواد درستو درمونی ندارم در حد همین فارسی دستوپاشکسته اندکی بلدم سوادمان مال دوران قدیمه شما به بزرگواریتان ببخشید غلطهای املایمان را ، ملانقطی نباشید اصل داستان رو بچسبید تا به حول قوه خداوند جل جلاله مشکلات ملت و کشور اسلامی عزیزمان حل و فصل شود و فقر و مفاسد مختلف ریشه کن شود و همه با همدلی و اتحاد به رفاه انسانی اسلامی عادلانه بدون تبعیضگریهای مختلف دست یابیم تا که آیندگانمان به ریشمان نخندند و دروبری بهمون نگن سر گذاشتیم زمین مردیم الاقل بگن خدابیامرزتش فحشمون ندن . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۲ دی ۱۳۹۹
عمار جان ! اصل مطلبت هم از همان مغزی تراوش می کند که سواد درست ودرمونی ندارد .گرچه به نظر من با توصیه هایی که داشتی اصلا از مغزت استفاده نکردی و فقط یه دیکته ی پر غلط نوشتی.به جای التماس از دیگران برای تفکر خودت از مغزت استفاده کن و تفکر کن .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۱۷ ۰۲ دی ۱۳۹۹
بنظر بنده حقیر جناب آقای سید حسن خمینی هم فردی اصلح است برای ریاست جمهوری 1400 است .
والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۰۳ ۰۳ دی ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
البته باز باید دید تا روز انتخابات 1400 چه شخصیتهای مردمی انقلابی خردمندان بصیر دیگری به لیست نامزد های ریاست جمهوری افزوده خواهند شد که می توان باز از مابین این شخصیتهای اصلح عادل و سخاوتمند یکیشون رو انتخاب کنیم .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۷:۵۹ ۰۱ دی ۱۳۹۹
اینها که همه شون تو پست و مقامی که داشتن و دارن هیچ گلی سر مردم نزدن یعنی هیچ تغییر تو مدیریت کشور رخ نمیده ، اگه هرکدوم اینها انتخاب بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
برادران صدباره اشتباه نکنید !از یک سوراخ چند بار :باید گزیده شویم!وضعیت داخلی وخارجی قرمز است !نگذارید فتنه 88 با ترفند دیگری باز تولید شود! :مدیر لایق،لزوما"نمی تواند سیاستمدار لایقی باشد. ما نیاز به سیاستمدار داریم ،نه مدیر ! کسی که چالش های پیش رو را پیش بینی کند :با شم واستعداد سیاسی نه اینکه چالش ایجاد شود وبعد مثل الان وقبل !به فکر چاره بیفتد! حد اقل بین مدیر ورجال فرق بگذارید دست شما دردنکند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۷:۵۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
هر دو طیف امتحانشون رو پس دادن؛ تجربه احمدی‌نژاد و روحانی باعث دلسردی مردم شده. کاش نور جدیدی بتابه و دلمون روشن بشه ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط یه نظامی جنم دار مثل حاج قاسم میتانه مملکت رو از اوضایی که اصلاحات بار آوردن، نجات بده. تورا بخدا قسم میدم اصلاح طلب را بزارید کنار بدبخت شدیم رفت اونقدر نامیدی کشیدیم این 8سال
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۷:۴۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد باید بیاد که اوضاع درست بشه هیچ کس دیگه ای نمیتونه مملکت رو از این اوضاع نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فقط احمدی نژاد
Sweden
علی
۰۷:۳۰ ۰۱ دی ۱۳۹۹
هر وقت دلار شد پنج تومن خونه متری سه تومن پراید 19 تومن اون وقت انتظار داشته باشین با حقوق سه تومن بیام رای بدم قطره چشم روزانه سه تا احتیاج دارم هرکدوم 4 تومن اونم ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
با رای ندادن شما هم چیزی درست نمیشه.
اگر کسی غذای ناسالم خورد و بیمارشد نمی گه دیگه غذا نمیخورم بلکه در انتخاب درست غذا و باتحقیق برای انتخاب درست و حفظ سلامتی وادامه زندگی تلاش میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
همین خود تو به حسن رای دادی
برو بهش بگو چرا انکار رو کرد
چرا اشتباه خود رو قبول نکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۱ دی ۱۳۹۹
جناب ۸:۳۴ قرار هم نیست با رای دادن اتفاق خاصی بیفته.فکر نکنم ساده باشی خودتونم خوب میدونید.این بحثها که من میبینم قشنگ مردمو سرشون گرم فلانی فرده یادشونم میره وضع اقتصادو دوباره بعد رای ردز از نو روزی از نو و.....
۱۲
آخرین اخبار