توقیف محموله غیر مجاز چوب آلات جنگلی در نی ریز

با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان نی ریز محموله قاچاق چوب آلات جنگلی توقیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حامد جمالی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نی ریز، گفت: پس از دریافت گزارشی از قرقبان منطقه سنگ بُر مبنی بر تخریب و قطع درختان جنگلی بلافاصله نیرو‌های منابع طبیعی به این منطقه اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن محدوده موفق به شناسایی و دستگیری متخلفان شدند.

او، بیان کرد: پس از تشکیل پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

جمالی با هشدار جدی به متخلفان حوزه منابع طبیعی، تصریح کرد: موقعیت و ارزش اراضی ملی سبب افزایش طمع سودجویان برای تصرف غیرقانونی شده که به همین منظور در حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی مسئول هستیم.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نی ریز با قدردانی از گزارش به موقع قرقبان محلی و همکاری در این عملیات ، ادامه داد: حفاظت از عرصه‌های جنگلی و مرتعی نیاز به توجه و حمایت همه آحاد جامعه دارد که باید از این نعمات خدادادی محافظت شود.

او، با تاکید بر اجرای عملیات توقف ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی ملی شهرستان نی ریز افزود: با کمک ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی نی ریز، عملیات ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه مزرعه آباد مشکان متوقف و متخلفان نیز شناسایی و روانه مراجع قضایی شدند.

جمالی، از مردم و همیاران طبیعت درخواست کرد تا درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه تخریب و تصرف غیر مجاز در اراضی ملی مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار