برخورد جدی با تجمع تور‌های گردشگری در باغ ویلا‌های دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با تور‌های گردشگری و افراد برگزارکننده دورهمی در باغ ویلا‌های این شهرستان برخورد می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ روح الله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا و در زمینه حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، برگزاری هرگونه دورهمی خانوادگی و مجالس جشن و ورود تور‌های گردشگری در باغات شهرستان ممنوع است.

او افزود: طبق هماهنگی انجام شده با دستگاه قضایی در صورت مشاهده هرگونه تخلف نسبت به مصوبات ستاد کرونا، به طور قطع با تجمع افراد و مسافران در باغات به صورت قانونی با خاطیان برخورد و باغ متخلف پلمب خواهد شد.

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه موجران باغ ویلا‌هایی که بدون در نظر گرفتن سلامت مردم اقدام به اجاره باغ خود به تور‌های گردشگری و دیگر افراد می‌کنند، عنوان کرد: از همه شهروندان و مسافران تقاضا می‌شود که از تجمع و برگزاری مجالس دورهمی در قالب تور‌های گردشگری در باغات خودداری کنند.

فرمانده انتظامی دزفول ادامه داد: شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف کرونایی مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.