بیگی‌نژاد:

ریاست جمهور محل آزمون و خطا نیست/ اقتصاد و امنیت کشور را نمی‌توان به افراد ۳۰ ساله سپرد

نماینده ملایر گفت: اکنون کشور در شرایط اول انقلاب نیست و عملاً نمی‌توان امنیت و اقتصاد کشور را به فردی با حدود ۳۰ سال سن سپرد.

ریاست جمهور محل آزمون و خطا نیست/ اقتصاد و امنیت کشور را نمی‌توان به افراد ۳۰ ساله سپردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، هادی بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در صحن علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آذر) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی گزارش شور دوم کمیسیون امور داخلی‌کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، در مخالفت با تغییر محدودیت سنی ۴۰ تا ۷۰ سال برای نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اکنون کشور در شرایط اول انقلاب نیست، زیرا اوایل انقلاب خلأهای مدیریتی به وجود آمد و مجبور شدیم اقداماتی انجام دهیم. در جمهوری اسلامی، در واقع نمی‌توان امنیت، اقتصاد و فرهنگ کشور را به فردی با حدود ۳۰ سال سن سپرد.

او ادامه داد: ریاست جمهور محل آزمون و خطا نیست؛ باید گذشته و رفتار فرد را ببینیم که آیا حضورش موثر بوده است یا اینکه در شرایط بحرانی می‌تواند کشور را اداره کند؟

بیگی نژاد بیان کرد: ما موافق حضور جوانان هستیم، اما عملاً در منصب ریاست جمهوری این مسئله امکان پذیر نیست. اگرچه قبول می‌کنیم که در ابتدای انقلاب جوانان کار را به خوبی دست گرفتند، اما شرایط کنونی مناسب حضور افراد با سن کمتر نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
اصلا قانع کننده نبود و خنده دار حرف زدن ایشون ، الان که افراد مسن مدیریت میکنن خوبه اوضاع ؟ همه چی گل و بلبله ؟
آخرین اخبار