۵۵ سری جهیزیه در شهرستان کوهرنگ توزیع شد

دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری، از تهیه و توزیع ۵۵ سری جهیزیه در شهرستان کوهرنگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید حیدری دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۵ سری جهیزیه در شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

او افزود: با توزیع این سری جهیزیه، تاکنون دو مرحله جهیزیه ویژه نوعروسان نیازمند شهرستان کوهرنگ جمعاً به تعداد ۷۵ سری تهیه و توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


حیدری با بیان اینکه از ابتدای امسال تعداد ۴۵۰ سری جهیزیه توزیع شده است اضافه کرد: این مهم با مشارکت بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام صورت گرفته است.

او با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر سری از این جهیزیه‌ها بالغ بر ۱۴۰ میلیون ریال است، گفت: هر سری جهیزیه شامل اقلامی همچون، یخچال، گاز، فرش، سرویس قابمله و سرویس آرکوپال است.

حیدری گفت: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با شروع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان چهارمحال و بختیاری اقدام به تهیه و توزیع شش هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان نموده است.

او افزود: خیرین محترم که علاقمند هستند در این کار خیر شرکت کنند می‌توانند، کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۸۲۸۰۶۳۸۳۵۳ و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۲۹۴۱۵۵۴۶ به نام بنیاد مهر رضا (ع) واریز کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.