وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

هیچ بازنشسته کشوری حقوق زیر ۳ میلیون تومان دریافت نمی‌کند

شریعتمداری درباره آخرین وضعیت پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در مراسم امضای تفاهم نامه بین صندوق بازنشستگی کشوری و مپنا که امروز (سه‌شنبه ۲۵ آذر ماه) برگزار شد، اظهار کرد: از انعقاد این تفاهم نامه بین صندوق بازنشستگی کشوری و مپنا بسیار خوشنود هستیم.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران فکر می‌کردند می‌توانند مردم ما را مأیوس کنند، اما توان جوانان ایرانی، تکیه به دین مبین اسلام و ... باعث شد دشمن نابود شود و آن‌هایی که فکر می‌کردند می‌توانند با تحریم مردم ما را مأیوس کنند، ناامید شدند.

رشد اقتصادی کشور با توسعه استارت‌آپ‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جوانان ما با توسعه دانش استارت آپ‌ها و دانش بنیان‌ها توانستند رشد اقتصادی را مثبت کنند. مپنا در عرصه شکست تحریم همواره پیشتاز بوده است، لذا ما بی نیاز از خارج می‌توانیم برق کشور را تأمین کنیم.

شریعتمداری تصریح کرد: در صنعت برق دارای رتبه ممتازی هستیم و قدم‌های بزرگی در مپنا برداشته شده و موتور محرکه است.

وی افزود: در حوزه صندوق بازنشستگی کشوری هم شاهد پیشرفت‌های خوبی بوده‌ایم و این صندوق دارای یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بازنشسته است که باید تمام نیاز‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن‌ها را تأمین کند.


بیشتر بخوانید


سود صندوق بازنشستگی کشوری ۵ برابر شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: سود صندوق بازنشستگی کشوری از ۲ هزار به ۱۰ هزار سهم رسید و در واقع ۵ برابر شده است.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه در حوزه اقتصادی شفافیت یک اقدام مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: در این حوزه قدم‌های خوبی برداشته شده است. با هر شائبه‌ای از فساد که در گوشه‌ای از صندوق بازنشستگی و سایر قسمت‌های وزارت کار باشد، برخورد می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی افزود: صندوق بازنشستگی کشوری جزء صندوق‌هایی است که شاخص‌های جهش تولید خود را اعلام کرده و در کمک بازنشستگان و احیای حقوق آن‌ها، این صندوق قدم‌های خوبی برداشته است.

افزایش ۸۰ درصدی حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق بازنشستگان کشوری از ابتدای سال تاکنون ۸۰ درصد افزایش یافته است و پیش از این برخی از بازنشستگان حقوق زیر یک میلیون تومان داشتند، اما در حال حاضر هیچ بازنشسته کشوری حقوق زیر ۳ میلیون تومان دریافت نمی‌کند.

در حال تکمیل...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Eylia
۰۹:۲۹ ۱۰ دی ۱۳۹۹
همش دروغ .همش حرف بیخود من دومیلیون و پانصد دریافت میکنم نه وام گرفتم نه هیچ مجبوری دروغ بگی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۴۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
سلام لطفا درد دل کارمندانی که حقوق دو میلیون و هشتصد دریافت می کنند و متاهل و دو فررزند دارند.
مطالبه از مسئولین کنید.تورم هفتاد درصد افزایش حقوق ما پانزده درصد در سال ۹۹ بود.قرار بود مجلس حقوق
و دستمزد پایین افزایش بدهند نه حقوق بالای چهار میلیون. سفره ها مون کوچک شده
بچه ها مون از ما توقع دارند
سال دیگه دلار چهار هزاری دوازده هزار می شود. کالاعای
اساسی گرانتر می شود برنج ایرانی هجده هزار امروز
۳۲هزار گردو چهل هزار امروز ۱۲۰هزار شیر کره ماست
پوشاک هم از مردم گدایی می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۶ ۰۱ دی ۱۳۹۹
فکری هم به حال وظیفه بگیران کشوری بکنید که زیر 3تومن میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۲۲:۲۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
فقط بگو تو حقوقت دراین چهل زی چند میلیون بوده ولی اینو بدون وتوجه کن بهیچوجه نمیتوانی از خدا پنهان کنی میدونم تو ایجا را نمیبینی خواستم بقیه درجریان باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
تورو خدا چرا به بازنشسته تامین اجتماعی اضافه نمیکنیدبه فکر ماهم باشید همش به فکر بازنشسته کشوری هستیدماچه گناهی کردیم ۶نفر هستیم به هیچی نمیرسیم سرپرستم نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
ایشون وزیر کار هستن و تامین اجتماعی زیر نظرشون ولی به تنها کسانی که اهمیت نمیدن کارگران و بازنشستگان کارگری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
اول ببین خط فقر کجاس بعددددد اینو بگووووو روزی که یک درصد نه بیشتر فقط یک درصد حقوق بیچاره ای که عمری گذاشته براتون و بزرگ فامیله و همه ازش انتظار دارن بالای خط فقر بود بیا افتخار کن
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۲۷ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
حالا گیرم سه تومن با سه تومن تو میتونی زندگی کنی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۴۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
سلام، یکی میشه بگه دقیقا" دلیل دروغ گفتنشون چیه؟؟؟!!!! بابای من ۲۲۰۰ میگیره ک!!! اگر به جای پرداخت ماهانه حق بیمه، طلا خریده بودن، الان طلاها میفروختن میلیاردر بودن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
با این گرونی به نطرشما حقوق ۳ میلیون کافی است در یافتی من۵۶۰۰ ولی دیگه از بیستم پولی ندارم بچه دانشجو گرونی مواد غدایی خودتون جای ی بازنشسته بزارید بعد قضاوت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
حقوق بازنشسته های تامین اجتماعی چقدر شده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
بازنشسته سخت وزیان اور وکارگری ادم نیستند پس حق ما چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۶ آذر ۱۳۹۹
مگه بااین گرونی ۳میلیون هم پوله؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
چرا دروغ می گین حقوق من زیر ۳ میلیون هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
جل الخالق!! من و این همه خوشبختی محاله محاله محاله- خوب بگو ببینم خودت ماهیانه چقدر حقوق میگیری؟ اونوقت از چند جا حقوق میگیری؟ راستی حال آقا داماد گرامی چطوره ؟! کارو بار خوبه؟!
Iran (Islamic Republic of)
یک شهر
۱۹:۳۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
Oخجالت بگشید.شرم هم خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
در حال حاضر هیچ بازنشسته کشوری حقوق زیر ۳ میلیون تومان دریافت نمی‌کند.

چرا دروغ میگید؟ د

پدر بنده اردیبهشت سال جاری با 30 سال سابقه پرداخت حق بیمه بازنشسته شد یک میلون و نهصد هزار تومان میدن

چطوری شما میگید زیر سه میلیون هیچ بازنشته ای حقوق نمیگیره؟
بگید چطوری می تونیم پیگیر باشیم که چرا دارن 1.900 حقوق میدن
Iran (Islamic Republic of)
مستمری
۱۸:۱۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
اقای وزیر چرا دروغ میگی چرا مثلا میخوای چیو ثابت کنی من ماهی ۲۲۰۰ حقوق میگیرم کو این ۳ میلیون حاضرم فیش حقوقی بفرستم واست ببینی
Iran (Islamic Republic of)
اسما
۱۷:۱۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
پس چرابابای من زیر۳تومن حقوق میگیره!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
فلان آدم دروغگو
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۳۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بله دیگه خوش به حالشون هست.کلا کشور ایران باب میل کارمندان دولت و نظامی و بازنشسته هست بقیه مردم سیاهی لشکرن که فقط موقع انتخابات و راهپیمایی و جنگ آدم حساب میشن.واقعا که از ایران هیچی نمونده جز شعارهای تو خالی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۴۸ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
این حقوقهای بازنشستگان کشوری و لشکری و بیمه شدگان سازمان گداخونه تامین اجتماعی بدرد تورم و گرانی اجناس امروز در بازار نمی خورد و جوابگوی خرج و مخارج ملت نیست مگر ملت فقط می خوان شکمشون رو سیر کنن که تازشم برای همون شکم سیر کردنشونم کم و کسری میارن با این حقوقهای مزخرفتون که چهارتا صفرش رو هم بانک مرکزی از ریالش کم کرده ببین ارزش پولیش در جامعه امروز میشه چند همون 3000/000 میلیون تومان رو به ریال تبدیلش کن میشه 30/000/000 میلیون ریال حالا چهارتا صفرش رو قانونا کم کن تا ارزش پولیش رو متوجه بشی جناب نابغه میشه ماهی 3000 تومان ارزش اصلیش در بازار خرید و فروش بازار امروز حالا میشه بفرمایید ملت با این حقوق 3000 هزار تومانی یا 2000 تومانی چه خاکی تو سرشون بریزند که تا آخر ماه کم نیارن همه بسوزن و بسازن رنج بکشند بکنن یاری تا شما خادمین ملت با حقوقهای نجومی خودتون بکنید مملکت داری !!! . هر آنچه برای خود و همسران و فرزندانتان نمی پسندیت برای دیگران هم نپسندیت .و هر آنچه برای خود و همسران و فرزندانتان می پسندیت برای دیگران هم بپسندیت به شرط داشتن خردمندی .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۲۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
این حقوقهای بازنشستگان کشوری و لشکری و بیمه شدگان سازمان گداخونه تامین اجتماعی بدرد تورم و گرانی اجناس امروز در بازار نمی خورد و جوابگوی خرج و مخارج ملت نیست مگر ملت فقط می خوان شکمشون رو سیر کنن که تازشم برای همون شکم سیر کردنشونم کم و کسری میارن با این حقوقهای مزخرفتون که چهارتا صفرش رو هم بانک مرکزی از ریالش کم کرده ببین ارزش پولیش در جامعه امروز میشه چند همون 3000/000 میلیون تومان رو به ریال تبدیلش کن میشه 30/000/000 میلیون ریال حالا چهارتا صفرش رو قانونا کم کن تا ارزش پولیش رو متوجه بشی جناب نابغه میشه ماهی 3000 تومان ارزش اصلیش در بازار خرید و فروش بازار امروز حالا میشه بفرمایید ملت با این حقوق 3000 هزار تومانی یا 2000 تومانی چه خاکی تو سرشون بریزند که تا آخر ماه کم نیارن همه بسوزن و بسازن رنج بکشند بکنن یاری تا شما خادمین ملت با حقوقهای نجومی خودتون بکنید مملکت داری !!! . هر آنچه برای خود و همسران و فرزندانتان نمی پسندیت برای دیگران هم نپسندیت .و هر آنچه برای خود و همسران و فرزندانتان می پسندیت برای دیگران هم بپسندیت به شرط داشتن خردمندی و عدالت .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار