پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس:

تمامی بازیکنان پرسپولیس باید برابر اولسان عالی بازی کنند

حلالی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس باید در برابر تیم اولسان هیوندای با تمرکز بالا و بدون اشتباه ظاهر شوند.

اسماعیل حلالی، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درگفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: اولسان هیوندای یک تیم خطرناک است که در تمامی پُست‌ها بازیکنان خوبی دارد. پرسپولیس مقابل این تیم باید با تمرکز و بدون اشتباه بازی کند؛ چرا که شاید یک بازیکن با تمرکز نداشتن می تواند نتیجه این دیدار را تغییر دهد. به هر صورت تمام تیم پرسپولیس باید در دیدار فینال عالی بازی کند، زیرا اولسان تیم پرقدرتی است و در هر شرایطی می‌تواند از اشتباهات حریف استفاده کند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان ادامه داد: این تیم در ضربات ایستگاهی خوب عمل می‌کند. بازیکنان پرسپولیس نباید به آن‌ها فرصت خطا بدهند. با توجه به آنالیز‌ها، مدافعان این تیم وقتی تحت فشار قرار می‌گیرند، توپ لو می‌دهند. به همین دلیل پرسپولیس می‌تواند با پرس در زمین حریف از شکل گیری حمله حریف جلوگیری کند. هر چقدر پرفشار‌تر بازی کنیم، نیروی جوانی پرسپولیس به حریف خواهد چربید. به علاوه این که پرسپولیس ۴ بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد؛ پس باید تمام انگیزه و غیرت خود را چاشنی بازی کند.


بیشتر بخوانید


او در واکنش به کناره گیری احتمالی سرمربی اولسان هیوندای بعد از دیدار فینال و تاثیر این اتفاق بر تمرکز این تیم عنوان کرد: این اتفاق می‌تواند برای کره ای‌ها هم فشار باشد و هم فرصت؛ سرمربی که به فینال آسیا رسیده است قطعا تمام تلاش خود را خواهد کرد تا با کسب عنوان قهرمانی در بزرگترین رقابت باشگاهی فوتبال آسیا، خداحافظی باشکوهی با تیم خود داشته باشد.

حلالی در پایان تصریح کرد: ما در صورت داشتن مدیریت خوب و با ثبات و اتخاذ تصمیم‌های درست می‌توانیم با استفاده از توانمندی‌ها و استعداد بچه‌های خودمان به امکانات تیم‌های حاشیه خلیج فارس برسیم، اما بی ثباتی مدیریتی در باشگاه‌ها در این سال‌ها باعث تمرکز نداشتن تیم‌های ما شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار