لزوم ثبت‌نام الکترونیکی روستاییان لرستان برای سهمیه سوخت

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان گفت: ۲۹ هزار خانوار روستایی این استان سهمیه دریافت نفت سفید دارند که تحویل سوخت به آن‌ها از طریق خدمات الکترونیکی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،پیمان بهرامی،مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: اگر متقاضیان مصرف نفت سفید از قبل ثبت‌نام کرده و احراز هویت شده باشند هیچ مشکلی برای دریافت سهمیه ندارند بنابراین می‌توانند به فروشندگی‌های مستقر در روستا مراجعه کرده و با پرداخت هزینه، سهمیه خود را دریافت کنند.

او افزود: خانوار‌های فاقد گاز طبیعی باید برای دریافت سهمیه سیلندر گازمایع یا نفت سفید در سامانه تجارت آسان به نشانی http://NewTejaratAsan.niopdc.ir ثبت نام نمایند.

بهرامی ادامه داد: تحویل نفت خانوار‌های روستایی به‌صورت فصلی است که سرپرست خانوار باید بعد از نام نویسی در سامانه و دریافت رمز یکبار از طریق تلفن همراه، این رمز را در سامانه وارد و نسبت به ثبت درخواست سوخت مورد نیاز خود اقدام کند.

او اضافه کرد: این سامانه با بهره‌گیری از استعلام سیستمی سایر سازمان‌های مرتبط، فرآیند ثبت درخواست، احراز هویت و فعالیت متقاضیان، انواع سوخت و تائید آن توسط سازمان متولی را تسهیل می‌کند.

او گفت: بررسی درخواست‌های سوخت توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان‌های متولی به صورت رایگان انجام خواهد شد و مشکلی برای تحویل نفت و سهیمه خانوار‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار