رئیس دانشگاه خوارزمی مطرح کرد:

رفع مشکلات شهری با استفاده از کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره‌ای

حبیبی گفت: در هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره‌ای راه‌هایی در خصوص جنبه‌های مختلف اجرایی به منظور رفع مشکلات شهری ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری اطلاع رسانی هفتمین کنفرانس بین المللی با موضوع لجستیک و مدیریت زنجیره تامین امروز (سه شنبه، ۲۵ آذر) با حضور عزیزالله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی، ابوالفضل میرزازاده دبیر علمی هفتمین کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تآمین و جمعی دیگر از مسئولان دانشگاهی در دانشگاه خوارزمی برگزار شد و تاریخ اصلی برگزاری کنفرانس سوم دی خواهد بود.

حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی در این کنفرانس اظهار کرد: قرار بر این بود تا هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین در یکی از مراکز رفاهی مناسب در تهران برگزار شود، اما به علت ویروس کرونا و نامساعد بودن شرایط این اتفاق نیفتاد و در تاریخ سوم دی آن را برگزار خواهیم کرد.

او افزود: شاخصه‌های خوبی در هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین وجود دارد، به این معنا که برای برگزاری آن مقالات گوناگونی را از ۳۷ کشور پذیرش کرده ایم و بیش از ۶۰ نویسنده خارجی مقالات خود را ارائه داده اند که کمیته علمی بعد از ارزیابی آن‌ها به انتخاب ۲۴ کشور اقدام کرد و باید گفت که سطح برگزاری کنفرانس بین المللی است و این مقالات مورد پذیرش شده در انتشارت مختلف به چاپ رسیده و نمایه سازی خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد: آمریکا، فرانسه، ترکیه، هند و انگلستان بیشترین کشور‌هایی بوده اند که به منظور داوری هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین حضور داشته اند و نویسندگان آمریکا، عراق هند و ترکیه هم جزء نویسندگان مطرح این کنفرانس هستند.

او گفت: باید بتوانیم با استفاده از هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره راه های خوبی را در خصوص جنبه های مختلف تئوریک، ریاضی، عملیاتی و اجرایی به منظور رفع مشکلات شهری ارائه دهیم. 

لجستیک و مدیریت زنجیره تآمین از بدو شروع دولت بشر بوده است

در ادامه ابوالفضل میرزازاده دبیر علمی هفتمین کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تآمین اظهار کرد: لجستیک و مدیریت زنجیره تامین از بدو شروع دولت بشر بوده است و امروزه با نام لجستیک و مدیریت زنجیره تامین شناخته شده است و در سازمان‌های صنعتی، سازمان خدماتی و زندگی شخصی همیشه با فعالیت‌های مختلف از جمله تامین کالا، فرآیند تولید، نگهداری و تعمیرات تجهیزات، زمان بندی امور یا ارزیابی و ارتقای سطح کیفیت، خدمات پشتیابی و ... تعامل داشته ایم و این موارد تا حدود بسیار زیادی طی ۲۰ الی ۳۰ سال اخیر رشد پیدا کرده اند.

او افزود: از آن جایی که سازمان‌ها به صورت جداگانه مدیریت می‌شدند مشکلاتی را ایجاد می‌کردند و نمی‌توانستند در زمینه‌های گوناگون موفق باشند بنابراین بحث زنجیره تامین مطرح شد تا یک زنجیره ارتباطی قوی بین بخش‌های مختلف سازمان‌ها به وجود بیاورد تا سیستم‌ها بتوانند در زمان مناسب و به موقع با شرایط خود را وفق داده و رشد کنند.

میرزاده تصریح کرد: برای اولین بار در کشور انتخاب بهترین رساله دکتری در سطح بین المللی لجستیک و زنجیره تامین برگزار می‌شود و از کشور‌های آمریکا، انگلیس، اسپانیا، نروژ، فرانسه، مالزی، لهستان، ایتالیا، برزیل، جمهوری چک، ترکیه، نیوزلند، انگلیس، لهستان، کلمبیا، بوسنی و... مقالاتی دریافت شده است تا به صورت مجازی در کنفرانس حضور داشته باشند و باید گفت که تیم داوری که متشکل از اعضای بین المللی هستند به ارزیابی ۴ یا ۵ رساله اقدام کرده و مسابقه را در ۳ دی برگزار خواهند کرد.

او با بیان اینکه ۴۱۷ مقاله از کشور‌های گوناگون دریافت کرده ایم، تاکید کرد: ۳۴۷ مقاله از داخل کشور و ۷۰ مقاله از ملیت‌های مختلف هستند که این مقالات در مجلات خارجی و داخلی گوناگون به چاپ می‌رسند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار