ملی پوش کاراته:

شرایط خوبی برای کسب سهمیه المپیک توکیو دارم/ حذف کاراته از المپیک ۲۰۲۴ افسوس بزرگی است

بهمنیار، ملی پوش کاراته کشورمان گفت: در رنکینگ جهانی شرایط بسیار خوبی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ دارم.

سارا بهمنیار، ملی پوش کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره برگزاری اولین دوره اردوی تیم ملی کاراته بیان کرد:  اولین اردوی تیم ملی کاراته بعد از ۹ ماه وقفه در حال برگزاری است و شرایط بدنی خوبی داریم، زیرا در زمان قرنطینه به صورت آنلاین با کادر فنی در ارتباط بودیم و تمرینات را به صورت وبینار دنبال می‌کردیم. خدا را شکر حالا به صورت حضوری در خدمت کادر فنی هستیم.

بهمنیار درباره شانس بالایش برای کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های کاراته وان مراکش اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، فدراسیون جهانی اعلام کرد مسابقات کاراته وان مراکش لغو شده است، اما بعد از چند وقت دوباره اعلام کردند این مسابقه برگزار خواهد شد. شرایط بسیار خوبی از نظر رنکنیگی داشته و با نفر بعدی ۴۵۰ امتیاز اختلاف دارم. به امید خدا قصد دارم در مسابقات مراکش سهمیه المپیک را بگیرم.

او درباره حذف کاراته از المپیک ۲۰۲۴ بیان کرد: برای ما کاراته کا‌ها این اتفاق یک افسوس است و فعلا به نظر من باید تمام تمرکزمان را روی اولین و آخرین المپیکی که در آن حضور پیدا می‌کنیم، یعنی المپیک توکیو بگذاریم. امیدواریم در المپیک ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۸ کاراته را دوباره در لیست ورزش‌ها ببینیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار