لیگ آزادگان؛

تقابل سرخابی‌های سابق در دربی تهران/ عقاب‌ها به دنبال دومین پیروزی در فصل جدید

در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال، امروز ۹ دیدار برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ آزادگان، امروز ۹ دیدار برگزار خواهد شد و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به مصاف هم می‌روند.

تیم صدرنشین استقلال خوزستان این هفته در ورزشگاه خانگی خود به مصاف آرمان گهر سیرجان خواهد رفت. آرمان گهر با ۵ امتیاز در رده نهم قرار دارد و از ۴ بازی گذشته خود، ۲ تساوی و یک پیروزی به دست آورده و متحمل یک شکست شده است.

پارس جنوبی جم نیز که برحسب تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد، برای باقی ماندن در کورس صدرنشینی باید از دیدار خارج از خانه مقابل فجر سپاسی شیراز سربلند بیرون بیاید. البته شاگردان نصرتی کار بسیار سختی دارند، زیرا فجر سپاسی پس از شروع فصل با کسب یک تساوی و یک شکست، در ۲ بازی بعدی خود تیم‌های نود ارومیه و مس کرمان را از پیش رو برداشته و در بازی امروز با روحیه بالایی به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های امروز، تیم رده سومی هوادار به مصاف بادران خواهد رفت. هوادار و بادران با ۸ و ۷ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و هفتم قرار دارند. ۳ امتیاز بازی امروز برای هر ۲ تیم که از مدعیان فصل گذشته هستند و در فصل جاری هدفی جز صعود آن‌ها را راضی نمی‌کند، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.تقابل محسن عاشوری و غلام رضا عنایتی، بازیکنان اسبق پرسپولیس و استقلال در کسوت سرمربیگری ۲ تیم از جذابیت‌های این دیدار است.

مس کرمان و نود ارومیه نیز دیگر تقابل حساس هفته پنجم لیگ آزادگان است. بازی‌های ۲ تیم در فصل گذشته با حاشیه‌ها و درگیری‌های زیادی همراه بوده است و همین موضوع تقابل ۲ تیم را به یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ آزادگان تبدیل کرده است. نارنجی پوشان با ۷ امتیاز در رده هشتم قرار دارند و پس از شکست برابر فجر سپاسی، به پیروزی در بازی خانگی مقابل نود ارومیه نیاز شدیدی دارند.

رایکای بابل پس از کسب نتایج ناامید کننده در ۳ هفته ابتدایی لیگ آزادگان، هفته گذشته موفق شد قشقایی شیراز را شکست دهد تا با پیروزی به استقلال دربی شمال برود. شاگردان نادر دست نشان این هفته میزبان چوکای تالش هستند که با علی لطیفی از بحران خارج شده و به دنبال دومین پیروزی خود در دربی شمال است. 


بیشتر بخوانید

ویسی با خیبر به لیگ آزادگان بازگشت


برنامه بازی‌های هفته پنجم لیگ آزادگان:

  • مس کرمان-نود ارومیه ۱۴:۰۰
  • گل ریحان البرز-خوشه طلایی ساوه ۱۴:۰۰
  • شهرداری آستارا-استقلال ملاثانی ۱۴:۰۰
  • هوادار-بادران تهران ۱۴:۰۰
  • رایکا بابل-چوکا تالش ۱۴:۰۰
  • فجر سپاسی-پارس جنوبی جم ۱۴:۰۰
  • خیبر خرم‌آباد-ملوان ۱۴:۰۰
  • شاهین شهرداری‌بوشهر-قشقایی شیراز ۱۴:۳۰
  • استقلال خوزستان-آرمان گهر ۱۴:۳۰

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار