نظارت ۱۶ تیم تعزیرات حکومتی بر بازار شب یلدا

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : با توجه به فرا رسیدن شب یلدا ۱۶ تیم تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بر بازار شب یلدا نظارت می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گودرز فهیمی رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : با توجه به فرا رسیدن شب یلدا سازمان تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با توجه به خرید مردم در آستانه این شب جهت جلوگیری از گران فروشی و نظارت بر بازار طرح ویژه نظارتی خود را از تاریخ ۲۲ آذر آغاز کرده است.

او گفت : در این طرح ۱۶ تیم در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند که در شهرستان کرمانشاه ۲ تیم در نوبت صبح و بعد از ظهر بر بازار نظارت می‌کنند و با توجه به میزان تخلف صورت گرفته با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: در این طرح گشت‌های نظارتی اتاق اصناف و سازمان صنعت معدن و تجارت نیز در نظارت بازار شب یلدا فعالیت دارد.

فهیمی ادامه داد: نظارت بر اصناف عرضه آجیل و خشکبار، شیرینی و میوه فروشی‌ها در اولویت بیشتری قرار دارد و این طرح تا ۳۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه مردم می‌توانند گزارش‌های گران فروشی و تخلفات را به سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند، گفت: مردم می‌توانند گزارش‌های خود را با سامانه تلفنی ۱۲۴ و پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ در میان بگذارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار