استان مرکزی پیشرو درکمک به عتبات عالیات

مردم استان مرکزی در کمک به بازسازی عتبات عالیات جزو ده استان برتر کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  صفریان جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی در مراسم تکریم و معارفه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فراهان گفت: استان مرکزی در زمینه بازسازی عتبات عالیات جزو ۱۰ استان برتر کشور است.

صفریان خواستار حمایت‌های بیشتر مسئولین و خیرین در بحث طرح توسعه حرم امام حسین علیه السلام در زمینه صحن حضرت زینب (س) در کربلا معلی و طرح پنجره‌های سرداب غیبت امام زمان عج که به دست استان مرکزی شهرستان زرندیه در حال اجراست شد.

او اضافه کرد: مجموعه ستاد بازسازی عتبات عالیات به امر رهبر معظم انقلاب و به دست سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی از سال ۸۳ بنیانگذاری شده و در سه مرحله زدودن گرد غربت، ساخت و ساز حرم‌های نورانی و توسعه اعتاب مقدس در حال اجراست که استان مرکزی در بیش از ۱۵۰ پروژه بزرگ و کوچک مشارکت داشته است.

حسین معمارنیا سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان هم در این جلسه خدمت به ساحت مقدس اهل بیت را برای همگان مایه مباهات و افتخار دانست و گفت: مشارکت در این امر مقدس توفیقی است که نصیب هر فردی نمی‌شود.

معمارنیا هم ضمن قدردانی از زحمات مسئول قبلی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فراهان و آرزوی موفقیت برای مسئول جدید گفت: تلاش برای ستاد بازسازی عتبات و عالیات بسیار با ارزش است و نوعی ادای دین به مقام والای ائمه اطهار است.

در پایان این جلسه امیرحسین درخشنده بخت به مدت یک سال به عنوان مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فراهان معرفی و از زحمات یک و نیم ساله علی حیدری مهر مسئول سابق قدردانی شد.


همچنین حجت الاسلام رضا یعقوبی امام جمعه شهرفرمهین به مدت یک سال به عنوان رئیس هیات امناء و حسین معمارنیا سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان به مدت یک سال به عنوان نایب رئیس هیات امناء ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان فراهان منصوب شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.